سرانجام اپل واچ 3 از سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد

یکی از تحلیلگران حوزه فناوری مدعی شده است که اپل واچ 3 (Apple Watch 3) از یک اسلات سیم کارت پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند به لطف یک جفت هدفون بی‌سیم با آن به تماس صوتی پرداخته و یا از اینترنت LTE لذت ببرند.

در حال حاضر ساعت های شرکت اپل موسوم به اپل واچ،  برای قابل استفاده بودن  برخی از قابلییت‌هایشان به متصل بودن به یک گوشی آیفون (تاکید می‌کنیم فقط آیفون) متکی هستند. بی‌تردید این رویه به جهت وابستگی هر چه بیشتر کاربران به محصولات اپل و تشویق به خرید آنهاست، اما می‌توان آن را عملکردی منفی هم دانست؛ چرا که حق آزادی انتخاب را از کاربران می‌گیرد.

حال به نقل از شایعات شنیده شده از سوی کریستوفر رولاند (تحلیلگر ارشد گروه مالی Susquehanna) اپل همراه با سومین نسل ساعت هوشمند خود تغییر رویه‌ای جدی در عملکرد خود خواهد داشت و اپل واچ 3 را همراه با پشتیبانی از سیم کارت روانه بازار خواهد کرد. این ساعت حاوی یک اسلات سیم کارت خواهد بود تا کاربران بتوانند بدون نیاز به هرگونه تلفن هوشمندی، از طریق LTE با آن به اینترنت متصل شوند. به نقل از وی:

ما می‌دانیم که یک مدل از اپل واچ بعدی حاوی یک اسلات سیم کارت خواهد بود و به نظر می‌رسد قادر به پشتیبانی از اتصال LTE است. ما می‌دانیم برخی از اشکالات شامل عمر باتری و فرم نمایشگر آن نسبت به بدنه همچنان استوار است، اما در عین حال پیشرفت‌های قابل توجهی نیز صورت گرفته است. اپل ممکن است داده‌ها و VOIP را از طریق یک ارتباط کت M1 انتقال دهد تا عمر باتری به مراتب بهتری را ارائه کند.

پشتیبانی اپل واچ 3 از سیم کارت اخلالی در عمر باتری آن به وجود نخواهد آورد؟

او همچنین ادعا می‌کند که این اتصال باعث خواهد شد کاربران از طریق اتصال ایرپادهای اپل به اپل واچ 3 بتوانند تماس‌های صوتی ایجاد کرده و یا به آن‌ها پاسخ دهند. باید دی که آیا پیشبینی‌های او برآورده خواهد شد یا خیر، اما ما همچنان شاهد ترویج هرچه بیشتر ساعت های پشتیبانی کننده از اتصال LTE در بازار هستیم؛ به همین خاطر اگر شاهد محقق شدن این خبر همراه با رونمایی از سومین نسل ساعت های هوشمند کمپانی اپل باشیم نباید متعجب شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*