تصاویر جدید اچ تی سی یو

تصاویر جدید اچ تی سی یو ، پرچمدار آینده تایوانی‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد

این روزها شایعات بسیاری پیرامون گوشی جدید اچ تی سی که در حال حاضر با نام «یو» (HTC U) و اسم رمز “Ocean” شناخته می‌شود، در حال انتشار است. با درز بنچمارک این گوشی، تا حدود زیادی با مشخصات فنی پرچمدار آینده تایوانی‌ها آشنا شدیم. اما شایعات به سخت افزار آن محدود نبوده و حالا توجه بسیاری از رسانه‌ها به تصاویر جدید اچ تی سی یو جلب شده است.

در تصاویر جدید اچ تی سی یو ، خبری از کلید پاور و سنسور اثر انگشت نیست!

یکی از مواردی که به‌خوبی در تصاویر جدید اچ تی سی یو دیده می‌شود، تلاش سازندگان برای کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش در بخش‌های کناری است. در قسمت پایینی نیز می‌توان اسپیکرهای دوگانه را کنارر با پورت یو اس بی نوع C مشاهده کرد. اما چرا خبری از محل قرارگیری سنسور اثر انگشت، کلید پاور و دکمه‌های کنترلی صدا در این تصاویر نیست؟ اگرچه وب‌سایت “SlashLeaks” هیچ توضیحی در این رابطه نداده است، اما آیا این امکان وجود دارد که اچ تی سی تمام آنها را در صفحه نمایش تعبیه کند؟ این‌ها سوالات بسیار مهمی هستند که عکس‌های رندر اچ تی سی یو هیچ پاسخی برای آنها ندارند.

انتظار می‌رود پرچمدار آینده اچ تی سی به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1440×2560، تراشه اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت و رابط کاربری Sense 9 تجهیز شود. علاوه بر این، سازندگان برای دوربین پشتی از سنسوری 12 مگاپیکسلی و برای دوربین جلویی از سنسوری 16 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد که ممکن است کمی عجیب باشد.

با اینکه هنوز زمان رونمایی این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده است، اما اواخر ماه جاری میلادی زمان احتمالی معرفی این گوشی خواهد بود. همچنان بنابر شایعات، زمان عرضه این گوشی اوایل ماه مه (اردیبهشت) خواهد بود.

تصاویر جدید اچ تی سی یو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*