میتسوبیشی اکلیپس کراس

میتسوبیشی اکلیپس کراس (Mitsubishi Eclipse Cross)؛ شاسی بلند جدید ژاپنی به زودی در ایران

به زودی یک خودروی کراس اوور جدید از شرکت خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی وارد بازار کشورمان خواهد شد. میتسوبیشی اکلیپس کراس (Mitsubishi Eclipse Cross) نام خودروی شاسی بلندی است که احتمالا در آینده نزدیک توسط شرکت آرین موتور در ایران رونمایی خواهد شد و به همین دلیل، ویژگی‌های این خودرو را به صورت مختصر بررسی خواهیم کرد.

میتسوبیشی Eclipse، یک خودروی کوپه و کانورتیبل بود که در سال 2012 معرفی شد و به محبوبیت نسبتا زیادی نیز دست پیدا کرد. دلیل نام‌گذاری میتسوبیشی اکلیپس کراس هم این بود که این خودروی کراس اوور بیشتر از آن که به شاسی بلندها شباهت داشته باشد، شبیه به یک خودروی اسپورت است؛ البته Eclipse Cross از نظر هندلینگ و رانندگی نیز حس و حال خودروهای اسپورت را به راننده القا می‌کند.

میتسوبیشی اکلیپس کراس

در داخل خودرو، یک صفحه نمایش لمسی برای نمایش اطلاعات مورد نیاز به چشم می‌خورد که از قابلیت اتصال به تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، امکان نمایش هدآپ هم برای راننده فراهم شده است. میتسوبیشی اکلیپس کراس از روی یک مدل مفهومی به نام XR ساخته شده که در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو 2015 رونمایی شده بود.

میتسوبیشی اکلیپس کراس

فضای داخلی بسیار جادار در میتسوبیشی اکلیپس کراس

فضای داخلی خودرو یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی کابین میتسوبیشی اکلیپس کراس بوده و این خودروی شاسی بلند به اندازه کافی برای خانواده جادار است. فضای سر و سقف بلند خودرو حتی در صندلی‌های ردیف عقب، شما را شگفت‌زده می‌کند. سقف پانوراما نیز شما را به یاد دیگر خودروی شاسی بلند این خودروساز ژاپنی یعنی میتسوبیشی ASX می‌اندازد.

میتسوبیشی Eclipse Cross بر روی پلتفرم اوتلندر ساخته شده و تنها ارتفاع آن پایین‌تر آمده است. تجهیزات و مواد اولیه به کار رفته در بدنه این خودرو باعث شده تا شاهد محصولی محکم‌تر و البته سبک‌تر از اوتلندر باشیم. تکنولوژی‌های جدید به کار رفته در اکلیپس کراس نیز فرمان‌پذیری بهتر و نرم‌تری را نسبت به سایر رقبای هم‌رده برای راننده فراهم کرده است و در مجموع، خودرو چسبندگی خیلی خوبی به سطح جاده دارد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس

طبق اخبار شنیده شده، قرار است شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز در ایران از این خودروی شاسی بلند جدید در کشورمان رونمایی کند؛ بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، مانند قیمت آن، باید منتظر اعلام خبرهای جدید از سوی شرکت آرین موتور باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*