ویژگی تماس صوتی اپلیکیشن گوگل Duo برای همه کاربران میسر شد

ویژگی تماس صوتی اپلیکیشن گوگل Duo برای همه کاربران قابل استفاده شد

پیش از این، تنها کاربران برزیلی -آن هم به صورت آزمایشی- بودند که علاوه بر مکالمه تصویری، امکان برقراری تماس صوتی اپلیکیشن گوگل Duo را نیز در اختیار داشتند. اما از امروز، این ویژگی برای همه کاربران در دسترس قرار گرفته است.

گوگل اپلیکیشن Duo را در زمان عرضه اولیه، تنها به امکان برقراری مکالمه تصویری مجهز کرده بود. اما در اواخر سال 2016، این قول را به کاربرانش داد که امکان برقراری تماس صوتی اپلیکیشن گوگل Duo را نیز به زودی فراهم کند. در همین راستا، ماه گذشته کاربران برزیلی این برنامه پیام‌رسان، علاوه بر تماس تصویری، قادر به مکالمه صوتی با دیگر کاربران از طریق نرم افزار Duo شدند.

گوگل قول افزودن ویژگی تماس صوتی اپلیکیشن گوگل Duo را داده بود

اما خبر خوب این است که یکی از مدیران ارشد گوگل در صفحه توییترش اعلام کرده از این پس تمامی کاربران گوگل دو در سرتاسر جهان قادر خواهند بود تا با آپدیت نرم افزار گوشی خود، از این ویژگی کاربردی بهره ببرند. این بدین معناست که در صورت تمایل به برقراری تماس صوتی، Duo گزینه‌ای‌ست که این امکان را به شما خواهد داد. البته ناگفته نماند، برای انجام این کار، لازم است هر دو طرف برنامه گوگل Duo را بر روی گوشی خود نصب کرده باشند.

  • ویژگی جدید برقراری تماس صوتی اپلیکیشن گوگل Duo از هم‌اکنون برای همه کاربران در سراسر دنیا امکان‌پذیر شده است.

— جاستین اوبرتی (Juberti@)، دوشنبه، 10 آوریل 2017 (21 فروردین 96)

در گذشته نیز نرم افزارهایی مانند گوگل Hangouts امکان برقراری تماس صوتی را برای کاربران فراهم کرده بودند. اما حال که تمرکز گوگل بر روی اپلیکیشن هایی مانند Duo و Allo معطوف شده، بهتر است برای تماس های تصویری و صوتی از این دست برنامه‌ها استفاده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین آپ تماس تصویری در اندروید به نظرم همهین اپ است من با گوشی جی سون ۲۰۱۶ با اینترنت نسل ۴ تست کردم با دوستم اسکایپ ۸ و ایمو و لاین و گوگل داوو و واتساپ و سوما بهترین کیفیت تماس ویدیویی توی این شش تا گوگل داوو داشت کیفیت عالی