گوشی موتورولا موتو سی

انتشار نخستین تصویر منتسب به گوشی موتورولا موتو سی

اگر به یاد داشته باشید در نمایشگاه MWC 2017 بود که موتورولا از دو گوشی جدید موتو جی 5 (Motorola Moto G5) و موتو جی 5 پلاس (Motorola Moto G5 Plus) رونمایی کرد. در شرایطی که بسیاری از کاربران در انتظار معرفی محصولات دیگر این شرکت محبوب برای سال 2017 هستند، حالا اولین تصویر از گوشی موتورولا موتو سی (Motorola Moto C) به عنوان محصول رده پایین و جدید این شرکت در فضای مجازی منتشر شده که به‌نظر اخیرا در کشور چین نمایش داده شده است.

همان‌طور که در تصویر ضمیمه‌شده نیز مشاهده می‌کنید، گوشی موتورولا موتو سی در سه رنگ مشکی، قرمز و طلایی روانه بازار می‌شود. همچنین در ویدیوی رسمی موتورولا که به مناسبت سالگرد اختراغ تلفن همراه منتشر شده بود، نسخه سفید موتو C نیز در آن دیده شد.

گوشی موتورولا موتو سی

گوشی موتورولا موتو سی احتمالا 100 دلار قیمت خواهد داشت

در تصویر پیش رو خبری از سنسور اثر انگشت نیست؛ موردی که البته نبود آن در یک گوشی رده پایین همچون “Moto C” با قیمت احتمالی 100 دلار قابل قبول است. همچنین به‌نظر یک فلاش ال ای دی کنار دوربین دوم این گوشی قرار گرفته است که خبر خوبی برای سلفی‌بازارن خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی نیز می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

ساعاتی پیش نیز برخی مشخصات فنی موتو E4 توسط رسانه‌ها افشا شد که شاید با برنامه‌های آینده موتورولا به منظور معرفی گوشی های جدید مرتبط باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*