جاروبرقی دستی ال جی CordZero

جاروبرقی دستی ال جی CordZero با زمان کارکرد بسیار بالا وارد ایران شد

جدیدترین جاروبرقی بی سیم دستی و پیشرفته ال جی وارد بازار ایران شد. این جاروبرقی فوق‌العاده با باتری قابل شارژ در قالب یک منبع برق، مدت زمان کارکرد با قدرت زیادی را برای شما فراهم می‌کند. جاروبرقی دستی ال جی CordZero با برخورداری از موتور اینورتر و باتری قابل شارژ فوق‌العاده و همچنین ویژگی‌هایی چون برس ضد گیر کردن مو در بازار عرضه شده است.

جاروبرقی دستی ال جی CordZero به موتور اینورتر مجهز شده که در کنار باتری قابل شارژ بسیار عالی خود، مدت زمان زیادی را برای جاروکشی باکیفیت و راحت به مدت 30 دقیقه فراهم می‌کند؛ رکوردی که بالاتر از تمامی رقبای هم‌رده است. در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول خارق‌العاده آشنا خواهید شد.

مهم‌ترین ویژگی‌های جاروبرقی دستی ال جی CordZero

منبع تامین برق: باتری لیتیوم-یون برای مدت زمان جاروکشی طولانی

جاروبرقی دستی ال جی CordZero جاروکشی را بسیار راحت کرده و مدت زمان جاروکشی و قدرت مکش بالا را به لطف منبع تامین برق مستقل بسیار بیشتر کرده است. منبع برق مستقل در حالت عادی تا 30 دقیقه و در حالت مکش قدرتمند تا 20 دقیقه با باتری قابل شارژ مستقل روشن می‌ماند. این باتری 18 ولت قابل شارژ می‌تواند به صورت جداگانه نیز شارژ شود.

جاروبرقی دستی ال جی CordZero

برس ضد گیرکردن مو: تمیز کردن بدون توقف

بعضی مواقع موهای در هم پیچیده انسان و حیوانات در عملکرد جاروبرقی اخلال ایجاد می‌کند و کاربر باید به طرز نامناسبی یکسره به صورت دستی موها را از دهانه برس مکنده جدا کند؛ کاری که بسیار غیر بهداشتی و پرزحمت است. با سیستم نوآورانه برس ضد گیر کردن LG این مشکل بزرگ کاملا برطرف شده است. یک لاستیک نرم در دهانه موتوری جاروبرقی دستی ال جی CordZero قرار گرفته است که از طریق لرزش، مانع گیر کردن موها در برس دستگاه می‌شود. در نتیجه کاربران را از زحمت جدا کردن دستی موها از برس جاروبرقی راحت می‌کند.

جاروبرقی دستی ال جی CordZero

موتور اینورتر: قدرت تمیزی بیشتر و پایداری بیشتر

جاروبرقی دستی ال جی CordZero از موتور مبتکرانه و هوشمند اینورتر این برند کره‌ای استفاده می‌کند که بالاترین عملکرد ممکن را در عین بهره‌وری بالا و پایداری در حجمی کوچک ارائه می‌دهد. موتورهای معمولی از جاروبک های کربنی استفاده می‌کنند، جاروبک‌ها به خاطر اصطحکاک زیاد در زمان کوتاهی داغ می‌کنند که علاوه بر اثرگذاری منفی بر عمر موتور، باعث آلودگی‌های کربنی در محیط می‌شوند؛ در حالی که موتور اینورتر هوشمند ال جی از قدرت آهن‌ربایی بدون اصطحکاک استفاده می‌کند که طول عمر کارکردی بیش از هزار ساعت را تضمین می‌کند. موتور هوشمند اینورتر به جاروبرقی قدرت تمیز کردن و جمع‌آوری تا 94 درصد شامل موی حیوانات و دانه‌های عدس را می‌دهد. جای تعجب نیست که ال‌ جی کاملا به محصول خود مطمئن است و این موتور اینورتر را برای ده سال گارانتی کرده است.

جاروبرقی دستی ال جی CordZero

ویژگی‌های بهبود یافته دیگر

به عنوان یک جاروبرقی 2 در 1، کاربرد دوگانه جاروبرقی دستی ال جی CordZero این امکان را به کاربر می‌دهد تا از حالت عصایی برای استفاده از دسته بلند جاروبرقی و حالت قابل حمل برای جاروی دستی استفاده کند. با لوله داخلی و ابزارهای برسی، گردش 180 درجه راحت سر جارو و طراحی باریک، این دستگاه فوق‌العده باعث می‌شود تمیز کردن محیط، کمتر کاربر را خسته کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*