طرح اولیه آیفون 8 اپل توسط یکی از تامین‌کنندگان آن فاش شد

تصویری از طرح اولیه آیفون 8 توسط یکی از تامین‌کنندگان قطعات فاش شد

به تازگی تصویری از طرح اولیه آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) که گفته می‌شود به مناسبت دهمین سال تولد آیفون ها طراحی و ساخته خواهد شد، توسط شرکت فاکسکان (Foxconn) منتشر شده است.

این تصویر شماتیک که از خروجی یکی از تامین‌کنندگان احتمالی قطعات گوشی های اپل به بیرون درز کرده، طرح اولیه آیفون 8 را با نمایشگری 5.8 اینچی از نوع OLED و مجهز به صفحه‌ای 2.5 بعدی نشان داده است. همانطور که در شایعات نیز شنیده شد، دوربین سلفی آیفون 2017 مجهز به قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی‌ است. البته شنیده‌هایی نیز به گوش می‌رسد که اپل با اجرای این تکنولوژی به مشکلاتی برخورده و یکی از دلایلی که احتمالا معرفی و عرضه آیفون 8 به تاخیر بخورد نیز همین است.

بر اساس منابع خبری، دکمه‌های کناری گوشی از نوع فیزیکی طراحی نخواهد شد؛ همانند آنچه در دکمه تکنولوژی دکمه هوم آیفون 7 شاهد بودیم، شما قادر به فشردن این دکمه‌ها به صورت مکانیکی نخواهید بود، بلکه با فشردن آنها جهت تنظیم صدا یا خاموش و روشن کردن دستگاه، بازخوردی لمسی خواهید داشت. دکمه پاور این موبایل نیز به اندازه‌ای بلند می‌شود که شما را قادر می‌سازد تا حداقل دو عملکرد را با فشردن آن داشته باشید. اسکنر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. همانگونه که در شایعات و تصاویر شماتیک اخیر آیفون 8 دیدیم، دوربین دوگانه در قاب پشتی این اسمارت فون ممکن است با لنزهایی به صورت عمود بر هم طراحی شوند.

اینکه آیا این طرح اولیه آیفون 8 اپل در نهایت منجر به تولید آن خواهد شد یا خیر، مساله‌ای‌ست که با گذر زمان مشخص می‌شود. اگرچه تجربه ثابت کرده است که طراحی نسل بعدی آیفون ها معمولا بین 5 تا 6 ماه قبل از رونمایی، اجرا و آماده می‌شود، اما زیبایی این طرح‌ها این امیدواری را در بین طرفداران به وجود می‌آورد که پرچمدار آینده اهالی کوپرتینو چیزی حداقل شبیه به آن باشد.

در کنار انتشار طرح های شماتیک آیفون 8 ، مدل‌های 3 بعدی نیز از آنها منتشر شده است که در ادامه برخی از آنها را خواهید دید.

تصاویر طرح اولیه آیفون 8

مدل های سه بعدی آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با این کار ایفون ابوهت خودشو از بین میبره یکاربردن صفحه نمایش ۵/۸اینج با لبه های اج مانند این کار اصلا واسه ios کاربردی خاصی نداره چون دسترسیها محدوده خداوکیلی الان مثلا سامسونگ اس۸ اصلا حس یه گوشی رو ب ادم نمیده ما باید اول از همه بفهمیم که یک تلفن همراه در دست داریم بعد به بقیه امکانات توجه کنیم