دوربین شیائومی می 6

نخستین نمونه تصاویر دوربین شیائومی می 6 منتشر شدند

همانطور که در مطلب رتبه بندی شرکت های گوشی ساز در 3 ماهه اول 2017 به آن اشاره کردیم، گوشی‌سازان چینی بسیار زیادی وجود دارند، به طوری که 46 درصد از سهم کل بازار گوشی های موبایل در اختیار آن‌ها است. در بین این تعداد کمپانی، معدود برند‌هایی همچون هواوی و شیائومی دارای محبوبیت جهانی هستند. امروز، شاهد رونمایی از مهمترین گوشی موبایل شیائومی در سال 2017 بودیم که در واقع تا مدت‌ها پرچمدار این کمپانی محسوب خواهد شد. گوشی موبایل شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) دارای سخت افزار بسیار قدرتمندی است که به عنوان نمونه، می‌توان به دوربین آن اشاره کرد. دوربین شیائومی می 6 دارای طراحی دوگانه بوده و قابلیت‌هایی همانند دوربین آیفون 7 پلاس دارد.

پیش از مشاهده و نقد تصاویر نمونه دوربین شیائومی می 6 ، بهتر است نگاهی به مشخصات سخت افزاری آن بیندازیم. در این محصول، شاهد استفاده از یک دوربین دوگانه شامل دو سنسور 12 مگاپیکسلی هستیم. یکی از این سنسورها زاویه باز بوده و دیگری، همانند آنچه پیش از این در آیفون 7 پلاس دیده بودیم، از نوع تله فوتو است.

دوربین شیائومی می 6

دوربین آیفون 7 پلاس

در دوربین دوم (تله فوتو) شاهد استفاده از یک لنز 52 میلی‌متری هستیم که به کاربر اجازه می‌دهد افکت عمق اثر میدان را به تصاویر دلخواه اضافه کند. همانطور که در مطلب لینک شده در زیر به آن اشاره کردیم، هر گوشی‌ساز به شیوه متفاوتی دوربین دوگانه را پیاده‌سازی می‌کند، اما شیائومی تصمیم گرفته توسعه این بخش را به جای سخت افزاری، بیشتر به صورت نرم افزاری انجام دهد، بلکه بتواند به دقت عکاسی حالت پورتره دوربین شیائومی می 6 بیفزاید.

همانطور که در نخستین تصاویر نمونه حالت پورتره دوربین شیائومی می 6 مشخص است، تصویر شخص به خوبی از پس‌زمینه متمایز شده و هیچ چیزی جز سوژه مورد نظر به چشم نمی‌آید. به نظر می‌رسد از این پس باید نام شیائومی را نیز به لیست گوشی‌سازان صاحب سبک در زمینه طراحی دوربین دوگانه اضافه کنیم! در دو تصویر زیر، نیمه سمت چپ بدون اعمال افکت بوکه و نیمه سمت راست با اعمال این افکت ثبت شده است.

نمونه تصاویر حالت پورتره دوربین شیائومی می 6

بعد از حالت پورتره، دسته‌ای دیگر از تصاویر نمونه دوربین شیائومی می 6 را شاهدیم که در حالت طبیعی، حالت زاویه باز و تحت دیگر شرایط مختلف ثبت شده‌اند. همانند دیگر تصاویر نمونه منتشر شده توسط خود کمپانی‌‎ها، این عکس‌ها نیز در بهترین حالت ممکن ثبت شده‌اند، به این معنی که شیائومی برای نمایش قدرت دوربین پرچمدار جدید خود، این عکس‌های نمونه را در بهترین شرایط ممکن همچون زمان وجود نور کافی ثبت کرده است. در هر صورت، هر کاربر دیگری نیز می‌تواند با علم بر نحوه صحیح عکاسی، با دوربین شیائومی می 6 چنین تصاویر باکیفیتی ثبت کند.

نمونه تصاویر دوربین شیائومی می 6 در حالات مختلف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حداقل با کیفیت اصلی میذاشتین :/