ردپای گوشی اندرویدی اندی رابین در یک تبلیغ تلویزیونی دیده شد

رد پای گوشی اندرویدی اندی رابین در یک تبلیغ تلویزیونی دیده شد!

تبلیغ جدید تایر میشلن (Michelin) یک مهمان ویژه داشت؛ گوشی اندرویدی اندی رابین (Andy Rubin)، خالق و پدر سیستم عامل محبوب اندروید، که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است.

در ویدیوی زیر و در ثانیه هفتم آن، گوشی موبایلی ظاهر می‌شود که به احتمال زیاد، گوشی اندرویدی اندی رابین باشد؛ محصولی که قرار است در کمپانی نوپایی به نام Essential که خودش آن را بنا نهاده، طراحی شود.

همانطور که می‌بینید، تنها گوشه‌های بالایی این اسمارت فون گرد شده است و نشان از این دارد که آنچه می‌یینید، شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) نیست؛ زیرا هر چهار گوشه محصول شیائومی گرد هستند. گوشی مشخص‌شده در ویدیو، Aquos Crystal شارپ هم نیست. این ویژگی‌ها به همراه باریک بودن موبایل و نبود دکمه در حاشیه پایینی، کاملا گویای این است که با گجتی متفاوت روبه‌رو هستیم.

گوشی اندرویدی اندی رابین در برابر غول‌های تکنولوژی

اگر خاطرتان باشد، چندی پیش در خبری اعلام کردیم که اندی رابین قصد دارد با تولید محصولی جدید به میدان رقابت بازگردد. بسیاری از مشتاقان به دنیای موبایل دوست دارند گوشی اندرویدی اندی رابین ترکیبی از گوگل پیکسل (Google Pixel) و شیائومی می میکس باشد. اما خود سازنده آن در نظر دارد با ساخت محصولی منحصر‌به‌فرد، به جنگ رقبای مهم و تاثیرگذار بازار همچون پیکسل و آیفون اپل برود.

البته قطعا با یک نگاه کوتاه نمی‌توان همه مشخصات و ویژگی‌های این اسمارت فون را فهمید. اما اگر خوب به تصویر گوشی نشان داده شده در ویدیو دقت کنید، در زیر آن سه حفره را مشاهده خواهید کرد؛ این حفره‌ها احتمالا شامل جک 3.5 میلی‌متری صدا، شیار اتصال USB و بلندگوها هستند. البته گذر زمان، اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*