تم جدید سونی

دانلود تم جدید سونی با نام “Taken with Xperia” برای محصولات سری اکسپریا

اگر از کاربران محصولات سری اکسپریا (Sony Xperia) باشید، احتمالا با تم‌های مختلف سونی که هر از چند گاهی به صورت رایگان در گوگل پلی قرار می‌گیرند، آشنا هستید. به دنبال همین موضوع، ساعاتی پیش تم جدید سونی با نام “Taken with Xperia” به صورت رسمی منتشر شد تا کاربران جان و روح تازه‌ای به دستگاه خود ببخشند.

تم جدید سونی به منظور تجلیل از قابلیت عکس برداری گوشی های هوشمند سری اکسپریا توسعه داده شده است و کاربران با نصب آن، قادر به ویرایش و شخصی‌سازی بخش‌های گرافیکی تبلت یا گوشی موبایل خود خواهند بود. همچنین نکته قابل توجه در رابطه با تم “Taken with Xperia”، استفاده از تصاویری‌ست که پیشتر توسط کاربران گوشی های هوشمند سری اکسپریا ثبت شده است.

به گفته سونی، این تم روی برخی از دستگاه‌های مختلف همچون اکسپریا زد 5 (Sony Xperia Z5)، اکسپریا زد 5 کامپکت (Sony Xperia Z5 Compact)، تبلت اکسپریا زد 4 (Xperia Z4 Tablet) و اکسپریا زد 3 (Sony Xperia Z3) آزمایش شده و احتمالا بدون هیچ مشکلی روی تمام دستگاه‌هایی که به اندروید 5.0 یا بالاتر مجهز هستند، اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است که “Taken with Xperia” با عکس‌های با کیفیتی که دارد، هیچ تاثیری روی مصرف باتری دستگاه نخواهد داشت. با این حال در صورت مصرف بیش از حد باتری، بهتر است آن را غیر فعال کنید.

دانلود رایگان از فروشگاه گوگل

تصاویر رسمی تم جدید سونی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*