نمونه تصاویر دوربین پرچمداران

مقایسه نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی اس 7 اج، ال جی جی 6 و آیفون 7 پلاس

صفحه بعد ——–صفحه دوم ——– صفحه قبل

منظره 4 : گل

نمونه تصاویر دوربین پرچمداران

با مقایسه نمونه تصاویر دوربین پرچمداران به عملکرد بهتر دوربین آیفون 7 پلاس و ال جی جی 6 در حفظ تعادل رنگ پی می‌بریم. این تصاویر در ابتدای صبح گرفته شده‌اند، به این معنی که شرایط نور در بهترین حالت ممکن بوده است. تنها دوربین‌های دو گوشی موبایل نام برده توانستند گرمای طبیعی صحنه را به خوبی ثبت کنند. در عوض نمونه تصاویر دوربین‌های گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی اس 7 کمی مایل به سبز هستند. با این حال، همانند مناظر بالایی نمی‌توان ایراد زیادی به دستگاه‌های دارای نمره کمتر وارد کرد. گفتنی است در زمینه ثبت جزییات شاهد عملکرد خوب و برابر هر چهار گوشی موبایل هستیم.

آیفون 7 پلاس8.0
ال جی جی 67.5
گلکسی اس 8 پلاس7.0
گلکسی اس 7 اج7.0

نمونه تصاویر دوربین پرچمداران

منظره 5 : در محل کار

نمونه تصاویر دوربین پرچمداران

اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدای مطلب به مشکل دوربین ال جی جی 6 و آیفون 7 پلاس برای ثبت تصاویر خوب در شرایط نوری نامناسب اشاره کردیم. در زمان قرار داشتن در یک محیط سربسته، شاید نتوان شرایط نوری را بد خطاب کرد، اما بدون شک چنین موقعیتی با زمان قرار داشتن در محیط بیرون و زیر نور مستقیم آفتاب قابل مقایسه نیست. برخلاف آنچه انتظار داشتیم، ال جی جی 6 در این محیط سربسته بسیار خوب عمل کرده و علاوه بر حفظ تعادل رنگ‌ها، جزییات محیط در نمونه عکس دوربین آن به خوبی منتقل شد.

البته در زمینه حفظ تعادل رنگ‌ها باید به دقت بیشتر دوربین‌های گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی اس 7 اج اشاره کنیم. گفتنی است سایه متمایل به آبی دیده شده در نمونه تصاویر دوربین پرچمداران واقعا در محیط وجود داشت و از این نظر ایرادی به دوربین این دستگاه‌ها وارد نمی‌شود. تن گرم و متمایل به زرد رنگ‌های موجود در نمونه تصویر دوربین آیفون 7 پلاس سبب شد این گوش موبایل در صحنه پنجم نمره کمی بگیرد.

گلکسی اس 8 پلاس7.5
ال جی جی 67.5
گلکسی اس 7 اج7.5
آیفون 7 پلاس6.5

نمونه تصاویر دوربین پرچمداران

منظره 6 : در کافه

نمونه تصاویر دوربین پرچمداران

پیش از مقایسه نمونه تصاویر دوربین پرچمداران در این منظره باید یادآوری کنیم این میز زیر یک لامپ رشته‌ای با نور گرم قرار دارد. این نور معمولا در کار دوربین اختلال ایجاد کرده و ایجاد تعادل میان بخش‌های سفید و همچنین رنگی محیط را با مشکل مواجه می‌کند. در این منظره، تصویر ثبت شده توسط دوربین آیفون 7 پلاس، نسبت به تصاویر دوربین سایر دستگاه‌ها خیلی بیشتر به واقعیت نزدیک است. بعد از آن‌ باید به کیفیت قابل قبول تصاویر دوربین‌های گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی اس 7 اشاره کنیم. متاسفانه نمونه عکس دوربین ال جی جی 6 در محیط سربسته کافه دارای یک تن رنگ عجیب بوده و کل تصویر، سبز مایل به زرد به نظر می‌رسد.

آیفون 7 پلاس7.5
گلکسی اس 8 پلاس7.0
گلکسی اس 7 اج7.0
ال جی جی 66.5

نمونه تصاویر دوربین پرچمداران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. فقط اس 7 اج خودمو عشقه

    • دوستان نیازی به چونه زدن نیست در حال حاضر اپل و الجی رغیبی برای سامسونگ به حساب نمیان وقت وسیله ای هستن واسه اینکه عظمت سامسونگ رو نشون بدن
      S7 edge رو عشقه

  2. خفه شید همتون هیچکدوم به گرد پای الجی جی 6 نمیرسید

  3. فقط سامسونگ رو عشقس…بقیه سوسول بازیه

  4. همشون خوب بودن زیاد فرقی ندارن با هم

  5. ال جی و اپل واقعا نا امیدم کردین 😐

    • بهتره زیاد نا امید نباشی
      این مقایسه با پرچمدار سال پیش اپل انجام شده. منتظر آبفون 8 باشید که سامسونگ رو مثل همیشه شکست میده.البته بین اپل و سامسونگ نباید مقایسه ای انجام بشه.مثل این میمونه که بنز رو با پراید مقایسه کنند.