مرسدس مایباخ اس 680

مرسدس مایباخ اس 680 ، آذین بخش نمایشگاه خودرو شانگهای

کمپانی آلمانی مرسدس بنز با حضور در نمایشگاه خودرو شانگهای 2017 از فیس لیفت مرسدس مایباخ اس 680 (Mercedes Maybach S680) با ظاهری جدید رونمایی کرد.

مرسدس بنز با حضور در نمایشگاه خودرو شانگهای از نسخه فیس لیفت سدان پرچمدا اس کلاس خود رونمایی کرد. این خودروساز محبوب آلمانی در نمایشگاه مذکور خانواده اس کلاس جدید خود متشکل از نسخه‌های معمولی، ای ام جی و همچنین مایباخ را به صورت همزمان به نمایش درآورد که جذاب‌ترین آن‌ها مرسدس مایباخ اس 680 بود.

پیش از این اتومبیل های مدل مایباخ اس کلاس تنها در دو نسخه اس 500 و اس 600 قابل عرضه بود که نسخه اول مجهز به یک پیشرانه 5.5 لیتری V8 و دومی از یک پیشرانه 6 لیتری V12 بهره می‌برد. حال فیس لیفت این دو مدل با نام های مایباخ اس 560 و اس 680 پا به عرصه گذاشته‌اند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که دلیل این تغییر نام برای یک مدل فیس لیفت چیست؟! پیشرانه 5.5 لیتری اس 500 اینک در مدل اس 560 با یک پیشرانه مدرن‌تر 4 لیتری تعویض شده است.

مرسدس مایباخ اس 680

در آن سمت نیز دلیل تغییر مدل اس 600 به مرسدس مایباخ اس 680 و اضافه شدن عدد 8 به آن تنها خوش یمنی این عدد نزد چینی‌ها است. این مدل از همان پیشرانه 6 لیتری V12 توئین توربو استفاده خواهد کرد که توان تولید 530 اسب بخار را ارائه می‌کند. با توجه به این که این مدل مخصوص بازار چین تولید شده است، احتمال دارد همچنان با همان نام مایباخ اس 600 وارد بازار دیگر کشورها شود. مدت زمانیست که چین به یکی از بزرگترین بازارها برای فروش محصولات سری مایباخ شرکت مرسدس بنز تبدیل شده است، اما میل بیشتر این بازار به مدل ارزان قیمت S400 متمایز است. شاید به همین خاطر است که خودروساز آلمانی قصد دارد با اضافه کردن عدد 8 به مدل نسبتا گران‌تر S680 مردم خرافاتی این نقطه از کره زمین را مجاب به خریداری این اتومبیل باکیفیت و زیبا کند.

مرسدس مایباخ اس 680

تغییرات داخلی مرسدس مایباخ اس 680

مرسدس مایباخ اس 680 از نظر ظاهری تمامی تغییرات فیس لیفت خانواده اس کلاس را به ارث برده است، این درحالیست که رینگ‌های جدیدی نیز همراه با آن قابل عرضه خواهد بود. شاید یکی از عمده‌ترین تغییرات ظاهری این مدل با مدل اس 560 همین رینگ‌ها باشد. چراغ جلوی جدید با گرافیک ال ای دی های داخل جذاب، سپر جلو با طراحی جدید، چراغ های پشتی بازطراهی شده همراه با سپر پشتی کاملا نونوار شده، دیفیوزر و سراگزوزهایی جدید همگی دیگر تغییراتی هستند که می‌تواند آن‌ها را در اتومبیل مرسد مایباخ اس 680 مشاهده کرد.

در داخل کابین نیز غربیلک فرمان تغییر پیدا کرده، نمایشگر لمسی و همچنین سیستم صوتی نیز به روز شده است که در کنار این‌ها یک سیستم کمک راننده (رانندگی خودکار) نیز به هرچه جذاب‌تر کردن این خودرو کمک کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*