لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئرو 15

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئرو 15 رسما معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئرو 15 (Gigabyte Aero 15) با سخت افزاری قوی و بدنه‌ای بسیار باریک، به صورت رسمی معرفی شد.

لپ تاپ جدید گیگابایت همانند بسیاری از محصولات موجود در بازار، با سخت افزاری قدرتمند و بدنه‌ای باریک طراحی شده تا علاوه بر اجرای بازی های رایانه ای، بتوان از آن برای انجام کارهای روزمره نیز استفاده کرد.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئرو 15

نقطه قوت لپ تاپ آئرو 15، صفحه نمایش 15.6 اینچی آن است که حاشیه فوق‌العاده کمی داشته و محتوا را با کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. هرچند، شاید نمایشگر 1080p لپ تاپ جدید گیگابایت در نگاه اول کمی ناامیدکننده به نظر برسد؛ اما سازندگان از توسعه و عرضه نسخه‌ای جدید با صفحه نمایش 4K تا پایان سال جاری میلادی خبر داده‌اند. بدنه دستگاه نیز در عین باریک بودن، کمی بزرگ‌تر و ضخیم‌تر از بدنه محصولات معرفی‌شده توسط دیگر رقباست که با طراحی بسیار خوب، جبران شده است.

به علاوه، لپ تاپ مخصوص بازی گیگابایت آئرو 15 به آخرین نسل از پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل با معماری “Kaby Lake”، شانزده گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک GTX 1060 تجهیز شده تا مشکلی در پردازش بازی‌های سنگین وجود نداشته باشد. به این موارد، توانایی مدیریت محتوای واقعیت مجازی به لطف استفاده از کارت گرافیک قدرتمند انویدیا را نیز اضافه کنید تا محصول جدید تایوانی‌ها چیزی از رقبا کم نداشته باشد.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت آئرو 15

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ جدید نیز می‌توان به یک پورت تاندربولت 3 با رابط یو اس بی نوع C، دو پورت M.2 PCIe SSD، کیبورد ال ای دی و شارژدهی حداقل 10 ساعت برای فعالیت‌های غیر گیمینگ اشاره کرد.

هم‌اکنون فروش لپ تاپ گیگابایت آئرو 15 با قیمت 1899 دلار در سه رنگ سبز، مشکی و نارنجی بسیار روشن آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*