Vertu از دو گوشي لوکس و جديد خود پرده برداشت

Vertu با همکاری Italia Independent دو تلفن همراه جدید را معرفی نمود. Constellation Blue به همراه صفحه نمایش لمسی و مدل Constellation Quest Blue یک تلفن همراه با کیبورد QWERTY. همانطور که در مدل های قبلی Vertu هم شاهد بودیم، این دستگاهها با استفاده از مواد نفیس از قبیل کامپوزیت فیبر کربن آبی برای بدنه تلفن همراه، کریستال یاقوت کبود آبی برای کلیدها به همراه ترکیبی از چرم و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

Constellation Blue وزنی ۱۵۵ گرمی و ضخامتی ۱۲ میلیمتری دارد. صفحه نمایش ۳.۵ اینچی nHD AMOLED به همراه پوششی از کریستال یاقوت، دوربین ۸ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، ۳G، وای فای، جی پی اس و حتی رادیو اف ام از دیگر مشخصات این دستگاه می باشد.

Constellation Quest Blue نیز دارای وزنی ۱۷۰ گرمی، ۱۳ میلیمتر ضخامت، صفحه نمایشی ۲.۴ اینچی VGA به همراه پوششی از کریستال یاقوت، ۳G، وای فای، بلوتوث و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی می باشد.

ضمنا خریداران این مدل تلفن های همراه، زنگ های مخصوص موبایل اختصاصی که توسط ارکستر سمفونیک لندن اجرا شده است دریافت می کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاهها منتشر نشده است اما نباید انتظار داشت که این محصولات Vertu قیمت پایینی داشته باشند.


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*