اپل بعد از استيو جابز : به بهانه سالگرد درگذشت بنيانگذار اپل

یک سال از درگذشت یکی از تاثیرگذارترین افراد در دنیای تکنولوژی یعنی استیو جابز رئیس سابق اپل می گذرد. خالق اپل این شرکت را از ورشکستی نجات داد و آن را تبدیل به یکی از قدرتمندترین و بزرگترین شرکت های دنیا کرد. اما استیو جابز بیشتر از یک مدیر بود، او یک نیروی محرکه بود که برای اولین بار ما را با یک رابط کاربری گرافیکی و محصولاتی همانند آیفون، آیپد و مک بوک ایر آشنا نمود.

از زمانیکه او درگذشت، تیم کوک رئیس سابق بخش تدارکات در یک انتقال بی سر و صدا جای او را گرفته و این شرکت را رهبری کرده است. در سال گذشته، ارزش شرکت اپل چیزی نزدیک به دو برابر رشد کرد. از زمان مدیریت کوک بر اپل این شرکت آیپد جدید با صفحه نمایشی خیره کننده و آیفون ۵ با صفحه نمایشی بزرگتر را معرفی کرده است، ضمن اینکه در این مدت اپل سابقه مالی بسیار خوبی را نیز از خود بجا گذاشته است.

البته در طول این مدت برنامه های پر سر و صدایی هم از سوی اپل عرضه شد که بعضی کارشناسان آنها را موفق و بعضی ناموفق می دانند، برنامه هایی مانند Siri و Apple Maps که بخصوص در مورد مپ، اپل با مشکلات جدی روبرو شد و حتی تیم کوک را مجبور به واکنش کرد.

اما سئوال بزرگ این است که آیا اپل بعد از گذشت یکسال از درگذشت جابز تغییر کرده است؟ آیا هنوز هم اپل یک شرکت تاثیرگذار و شوک دهنده به صنعت تلفن همراه و کامپیوتر با عرضه محصولاتی همانند آیفون می باشد؟ یا فکر میکنید که اپل دیگر شرکت سابق نیست؟ منتظر نظرها و دیدگاههای شما در مورد این سئوالات هستیم.


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*