تولید پژو 301 در ایران

تولید پژو 301 در ایران از اواخر سال جاری آغاز می‌شود

هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم عقد قرارداد طراحی و تولید پلتفرم خودرو اعلام کرد که تولید پژو 301 در ایران از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسم عقد قرارداد 10 جانبه بین‌المللی طراحی و تولید پلتفرم خودرو در ایران عنوان کرد که نخستین محصول تولیدی بر اساس این پلتفرم تا 2 سال و نیم آینده تولید و عرضه خواهد شد. قرار است بر روی این پلتفرم، انواع خودروهای صندوق دار، شاسی بلند، هیبریدی و برقی تولید شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 23 خودرو در 10 سال آینده بر روی پلتفرم مذکور به مرحله تولید خواهد رسید.

تولید پژو 301 در ایران

هاشم یکه زارع تاکید کرد که برخی از خودروهای فعلی باید به تدریج از چرخه تولید و عرضه به بازار خارج شوند و خودروهای جدید را جایگزین آن‌ها کنیم. همچنین ایران خودرو از این پس تمرکز بیشتری را در حوزه خدمات پس از فروش خواهد داشت و این شرکت تصمیم دارد تا خودروهایی با قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد.

تولید پژو 301 در ایران پس از آغاز تولید پژو 2008

وی همچنین خاطر نشان کرد که رشد صنعت خودرو بدون همکاری‌های بین‌المللی امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل با اجرایی شدن برجام در سال گذشته، نخستین قرارداد مشارکت بین‌المللی با پژو فرانسه امضا شد. بر همین اساس شاهد آغاز تولید خودروی پژو 2008 از هفته گذشته در ایران خودرو بودیم و تولید پژو 301 در ایران نیز از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد. پس از آن نیز نوبت به پژو 208 خواهد رسید و این خودرو نیز به تولید انبوه می‌رسد.

تولید پژو 301 در ایران

ژان فیلیپه ایمپراتو، مدیرعامل شرکت پژو در سال گذشته به ایران آمد و در جریان چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران از تولید و عرضه خودروهای پژو 2008، نسل جدید پژو 301 و خودرو هاچ بک پژو 208 در ایران خبر داده بود. پژو 301 در اروپا با پیشرانه‌های 1200 و 1600 سی‌سی بنزینی و همین‌طور دو مدل دیزلی در نسخه‌های دنده دستی و دنده اتوماتیک به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*