پيوند طبيعت و تکنولوژي در صفحه کليد چوبي Oree

کیبوردهای به اصطلاح مدرن امروزی، تقریباً همگی بی‌روح و فاقد خلاقیت هستند. برای همین وقتی می‌بینیم که شرکت Orée  وارد کارزار می‌شود و با استفاده از بهترین دارایی مادر طبیعت، یعنی چوب، یک کیبورد پاک به ما تحویل می‌دهد سر ذوق می‌آییم.

نوآور فرانسوی «جولین سالاناو،» همراه با یک گروه طراحی کوچک در جنوب فرانسه، بر روی ساخت این کیبوردهای چوبی متمرکز شده که از بلوتوث 3 برای ارتباط با کامپیوتر استفاده می‌کنند. در سایت این محصول نوشته شده: «Orée از این دیدگاهِ ما متولد شد که محصولات تکنولوژیکِ مدرن، بسیار شبیه به هم، و کاملاً غیرشخصی هستند؛ ضمن اینکه از موادی که دوستدار محیط زیست نیستند و نیز برای از رده خارج شدنِ سریع ساخته می‌شوند.»

جنس این کیبوردها از چوب افرا یا گردو است و هر کدام از دل یک تخته چوبی یکتا بیرون می‌آیند. قیمت هر کیبورد 164 دلار است و قبل از اینکه بپرسید چرا اینقدر گران، باید بدانید که در ساخت آنها از انواع تکنولوژی‌های فِرِزکاری و نجاری استفاده می‌شود، و تازه این قبل از پولیش و روغن زدن نهایی، و در آخر اسمبل آنها با دست است.

وقتی بخواهید یکی از این کیبوردها را سفارش دهید، قادر هستید از بین سه نوع فونت برای حکاکی روی کلیدها یکی انتخاب کنید، همچنین طرح‌بندی‌های مختص هر کشور وجود دارند و البته حق انتخاب بین کیبورد برای ویندوز یا مک.

{photo}91/07/15/Oree{/photo}


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*