اینترنت پرسرعت VDSL

اینترنت پرسرعت VDSL با سرعت 50 مگابیت در ثانیه در تهران

مخابرات منطقه تهران، سرویس اینترنت پرسرعت VDSL را با حداقل سرعت 16 مگابیت در ثانیه و حداکثر سرعت 50 مگابیت در ثانیه و در قالب چهار بسته ویژه به متقاضیان ارائه می‌دهد.

مخابرات منطقه تهران در سرویس اینترنت پرسرعت VDSL یک خط تلفن ثابت با سرعت 16 تا 50 مگابیت در ثانیه را به متقاضیان اختصاص می‌دهد. این سرویس در قالب چهار بسته مروارید، فیروزه، زمرد و الماس در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

استفاده از بستر سیم‌های مسی مشترک بدون نیاز به تعویض یا سیم‌کشی مجدد، ارائه خدمات ارزش افزوده شامل خطوط تلفن SIP یا تلفن بر بستر اینترنت، ویدیو کنفرانس، IPTV و ارائه سرویس از کافوهای نوری نزدیک به مشترک که باعث افزایش کیفیت و سرعت سرویس می‌شود از جمله مزایای اینترنت پرسرعت وی دی اس ال هستند.

هزینه‌های سرویس اینترنت پرسرعت VDSL

به گفته مخابرات منطقه تهران، متقاضیان جهت اطلاع از مناطق تحت پوشش می‌توانند با شماره 2020 تماس گرفته یا به سایت مخابرات تهران به نشانی www.TCT.ir مراجعه کنند. هزینه اتصال هر خط تلفن در این سرویس از جمله تلفن ثابت ارائه شده در بسته مروارید، مبلغ 100 هزار تومان و مکالمه‌های درون استانی خط تلفن ثابت ارائه شده با سرویس، رایگان خواهد بود. همچنین قرارداد یک ساله و هزینه هر گیگ اضافی هزار و 200 تومان اعلام شده است. در بسته سرویس فیروزه نیز هزینه‌ها به همین صورت بوده با این تفاوت که مدت قرارداد دو ساله است.

اینترنت پرسرعت VDSL

در صورت انصراف مشترک پیش از پایان قرارداد، پس از کسر تخفیف‌های منظور شده بابت تلفن ثابت ارائه شده در این سرویس، باقی‌مانده مبلغ متناسب با مدت زمان قرارداد به مشترک پس داده خواهد شد و یا از وی اخذ می‌شود. علاوه بر آن، مشترکان می‌توانند تمامی مبلغ پیش پرداخت سرویس را به صورت یک جا بپردازد و یا هزینه تعیین‌شده را به صورت 200 هزار تومان نقد و باقی‌مانده طی 4 قسط 100 هزار تومانی از طریق 4 دوره صورت‌حساب پرداخت کنند.

هزینه اتصال هر خط تلفن در بسته زمرد، مبلغ 100 هزار تومان و مدت قرارداد 6 ماه پس از آخرین خرید اعتبار یا پایان اعتبار بوده و حداکثر زمان اعتبار ترافیک اولیه 6 ماه است. حق اتصال هر خط تلفن جدید در سرویس الماس نیز مبلغ 100 هزار تومان با قرارداد یک ساله خواهد بود. سرویس الماس 1 به صورت پس پرداخت و سرویس‌های الماس 2 و 3 به صورت پیش پرداخت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*