بهترین برنامه های اندروید

دانلود بهترین برنامه های اندروید و آی او اس (هفته چهارم اردیبهشت)

طبق روال همیشه، امروز هم قصد معرفی بهترین برنامه های اندروید و آی او اس که طی هفته گذشته به فروشگاه‌های گوگل و اپل اضافه شدند را داریم.

نرم افزارهای موجود در این لیست، از بخش مربوط به پیشنهادات در گوگل پلی و اپ استور انتخاب شده‌اند؛ به همین جهت اگر برنامه دیگری را می‌شناسید که امکان اضافه شدن آن به مجموعه برنامه های اندروید و آی او اس این هفته وجود دارد، خوشحال می‌شویم آن را از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

بهترین برنامه های آی او اس

Camera RX

دانلود (قیمت: 2.99 دلار)

بهترین برنامه های اندروید

اگرچه دوربین آخرین نسل گوشی آیفون توانایی بالایی در ثبت تصاویر دارد، اما نرم افزار پیش‌فرض، اجازه استفاده از قابلیت‌های پیشرفته آن را به کاربران نمی‌دهد. اما اپلیکیشن جدید “Camera RX” که به تازگی در اختیار کاربران آی او اس قرار گرفته است، با ابزارهای پیشرفته دستی و فراوان این مشکل را برطرف خواهد کرد. به علاوه، سازندگان با در نظر گرفتن نسخه پلاس از گوشی های آیفون که اندازه بزرگتری دارند، امکان فعال کردن شاتر با ضربه زدن به صفحه را فراهم کرده‌اند تا دیگر شاهد مشکلاتی همچون لرزش دست یا کاهش دقت تصویر هنگام عکس‌برداری نباشیم.

Melon

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

“Melon” را می‌توان در دسته برنامه های گفتگوی آزاد قرار داد. روش انجام کار نیز ساده است؛ بعد از لمس دکمه مربوط به دوربین، فردی جهت صحبت انتخاب می‌شود و شما به چت و گفتگو با او می‌پردازید!

Fourway

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

“Fourway” نیز همانند برنامه قبلی، نوعی اپلیکیشن چت و گفتگو است که به جای دو نفر، چهار نفر را در یک چت گروهی ویدیویی شرکت می‌دهد.

Empower

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

“Empower” که اخیرا به فروشگاه اپل اضافه شده، یک برنامه مالی شخصی و پیشرفته است که با ردیابی تمام پول‌ها و هزینه‌های انجام شده، پیشنهادهای بسیار خوبی برای ذخیره پول اضافی شما خواهد داشت.

Truth or Dare

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

حقیقت یا جرات؛ یک بازی کلاسیک که شاید بسیاری از کاربران خاطره خوبی از انجام آن نداشته نباشند. با اینکه “Truth or Dare” برای گوشی های هوشمند توسعه پیدا کرده، اما سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا یک اپلیکیشن جذاب را در اختیار کاربران قرار دهند. به علاوه، طیف گسترده‌ای از چالش‌ها با امکان انتخاب دسته‌های «کودکان» یا «بی نهایت»، جرات و شجاعت کاربران را محک خواهد زد.

Smoothie Recipes

دانلود (قیمت: 1.99 دلار)

بهترین برنامه های اندروید

اسموتی‌ها، نوشیدنی‌هایی خوشمزه و مقوی هستند که برای تهیه کافی‌ست تعداد میوه را داخل یک مخلوط کن بریزید. اما برای درست کردن اسموتی‌های بسیار خوشمزه و لذیذ چه راهکاری دارید؟ اینجاست که وجود دستور العمل‌هایی کامل و دقیق، می‌تواند این روزهای گرم را به لحظاتی شیرین تبدیل کند.

Sleep Orbit

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

اپلیکیشن جدید “Sleep Orbit” با داشتن مجموعه‌ای از موزیک‌های آرام‌بخش، با هدف ایجاد شرایطی مناسب برای تجربه خوابی راحت توسعه پیدا کرده است.

Lively Letters

دانلود (قیمت: 19.99 دلار)

بهترین برنامه های اندروید

“Lively Letters” یکی از برنامه های آموزشی جدید است که کودکان را هدف قرار داده و آنها را با حروف مختلف آشنا می‌سازد.

بهترین برنامه های اندروید

Convoe

دانلود رایگان (نسخه آزمایشی بتا)

بهترین برنامه های اندروید

لیست مربوط به بخش بهترین برنامه های اندروید را با “Convoe” آغاز می‌کنیم، اپلیکیشنی جدید که به واسطه آن می‌توان با افراد غریبه به چت و گفتگو پرداخت.

GeoGebra Geometry

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

اگر از افرادی هستید که با علم هندسه مشکل دارید، “GeoGebra Geometry” برای شما ساخته شده است. در این نرم افزار جدید از موتوری هوشمند بهره گرفته شده که می‌تواند مسائل هندسه و مشکلات متعددی که عموما کاربران با آن رو به رو می‌شوند را برطرف کند.

Notes Nearby

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

“Notes Nearby” یکی از اپلیکیشن های جدیدی‌ست امکان نوشتن یادداشت‌های مختلف به صورت مجازی را فراهم کرده و حتی می‌توان یادداشت‌های نوشته شده توسط افراد دیگر را نیز مطالعه کرد. امکان مشاهده موقعیت جغرافیایی افراد مختلف از طریق جی پی اس یا واقعیت افزوده که در نزدیکی شما پیام‌های خود را ذخیره کرده‌اند، از دیگر قابلیت‌های جذاب این نرم افزار جدید محسوب می‌شود.

Quotis

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

“Quotis” یکی دیگر از بهترین برنامه های اندروید است که اخیرا به فروشگاه گوگل اضافه شده و کاربران با نصب آن می‌توانند به مجموعه کاملی از صحبت‌های ماندگار از افراد مشهور در زمینه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

Feedster

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

اپلیکیشن های خبرخوان، جایگاه خاصی میان کاربران دارند. “Feedster” نیز به عنوان یکی از جدیدترین نرم افزارها از این دسته با پشتیبانی از شبکه های اجتماعی مختلف، می‌تواند جدیدترین پست‌ها در فیسبوک، توییتر، یوتیوب و بیشتر را در محلی واحد نمایش دهد.

MoveIt

دانلود رایگان

بهترین برنامه های اندروید

“MoveIt” یکی از کاربردی‌ترین و بهترین برنامه های اندروید محسوب می‌شود که امکان انتقال یک‌جا و انبوه نرم افزارهای مختلف از حافظه داخلی به کارت حافظه میکرو اس دی را فراهم می‌کند. ویژگی بسیار خوب این نرم افزار، امکان انتقال خودکار برخی فایل‌ها است که کاربران می‌توانند با اعمال کردن تنظیمات مربوطه، اجازه انتقال خودکار چنین فایل‌هایی به کارت حافظه را صادر کنند. به عنوان مثال، زمانی که شما یک تصویر جدید را از طریق وایبر ذخیره می‌کنید، در صورت اعمال تنظیمات مورد نظر، این تصویر به صورت خودکار به کارت حافظه انتقال داده خواهد شد.

Attack of the icon packs

دانلود مجموعه‌های مختلف Black Light / Flix / Unicorn Dark (قیمت هر برنامه: 1.49 دلار)

بهترین برنامه های اندروید

این هفته، مجموعه‌های مختلفی از آیکون‌های جدید نیز در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است که می‌توانید هر کدام از آنها را به صورت جداگانه دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*