آپدیت گوشی های موبایل ال جی

برنامه آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017

برنامه آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017 منتشر شد. بر این اساس ال جی جی 6 (LG G6)، ال جی جی 5 (LG G5)، ال جی جی 4 (LG G4)، ال جی وی 20 (LG V20) و ال جی وی 10 (LG V10) به روزرسانی می‌شوند.

شرکت کره‌ای ال جی از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه عرضه به روزرسانی برای محصولات خود آن‌چنان حرفه‌ای عمل نمی‌کند. کاربران انتظار دارند هر ماه یک بار یک آپدیت و پچ امنیتی دریافت کنند و به محض ارائه یک نسخه جدید از اندروید، قادر به دریافت آن و به روزرسانی سیستم عامل گوشی موبایل خود باشند، اما این اتفاقی است که نه تنها در ال جی، بلکه در بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی های موبایل اندرویدی رخ نمی‌دهد.

آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017

حداقل انتظار کاربران این است که در صورت خرید جدیدترین پرچمدار، حداقل تا یک سال نخست به صورت مرتب آپدیت دریافت کنند. همچنین کاربران انتظار دارند یک گوشی‌ساز، به روزرسانی سیستم عامل را برای پرچمداران دو یا سه سال قبل خود نیز عرضه کند. با انتشار برنامه آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017 به نظر می‌رسد ال جی تصمیم ندارد حداقل خواسته کاربران را برآورده کند. کاربران با مشاهده برنامه به روزرسانی گوشی های موبایل ال جی حداقل می‌توانند از هم اکنون برنامه‌ریزی‌ کنند.

ال جی جی 6

نسخه کنونی اندروید : 7.0 نوقا

آپدیت بعدی : دریافت سیستم عامل جدید در اواخر سال 2017

آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017

ال جی هیچگاه عادت نداشته نسخه‌های جزیی اندروید را برای گوشی های موبایل خود عرضه کند. به عنوان نمونه انتظار نمی‌رود پرچمدار جدید این شرکت یعنی ال جی جی 6 که اکنون از اندروید 7.0 نوقا استفاده می‌کند، به روزرسانی اندروید 7.1.1 را دریافت کند. این روالی است که تاکنون در تمامی پرچمداران ال جی مشاهده کرده‌ایم.

به همین دلیل باید در برنامه آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017 به دنبال زمانی برای دریافت مستقیم سیستم عامل جدید اندروید باشیم. انتظار می‌رود مهمترین به روزرسانی ال جی جی 6 مربوط به دریافت اندروید O در انتهای سال جاری میلادی (آذر و یا دی) باشد. البته نمی‌توان درباره به‌ روزرسانی‌هایی امنیتی اظهار نظری قطعی کرد. شاید این شرکت کره‌ای تصمیم بگیرد با تغییر رویه و برای راضی نگه داشتن کاربران، حداقل برای پرچمدار جدید خود هر چند وقت یک بار یک آپدیت امنیتی منتشر کند.

ال جی جی 5

نسخه کنونی اندروید : 7.0 نوقا

آپدیت بعدی : دریافت سیستم عامل جدید در اواخر سال 2017

آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017

وقتی قرار نباشد پرچمدار سال 2017 به روزرسانی‌های جزیی را دریافت کند، بدون شک این اتفاق برای پرچمدار سال 2016 نیز نخواهد افتاد. باید اعتراف کنیم اگرچه ال جی در ارائه آپدیت‌های جزیی کمی تنبلی به خرج می‌دهد، اما همیشه در سر وقت به روزرسانی سیستم عامل را برای پرچمداران خود عرضه می‌کند. خبر خوب برای کاربران گوشی موبایل ماژولار ال جی جی 5 این است که این مدل نیز همانند ال جی جی 6، در انتهای سال جاری میلادی مستقیما اندروید O را دریافت خواهد کرد.

ال جی وی 20

نسخه کنونی اندروید : 7.0 نوقا

آپدیت بعدی : دریافت سیستم عامل جدید در اواخر سال 2017 و یا ابتدای سال 2018

آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017

ال جی اکنون پرچمداران خود را تحت دو سری G و V عرضه می‌کند. البته محصولات سری G بر سری V اولویت دارند، به همین دلیل انتظار داریم جدیدترین پرچمدار سری V یعنی ال جی وی 20، بعد از ال جی جی 6 و جی 5 به روزرسانی سیستم عامل در راه اندروید را دریافت کند. ممکن است با کمی تاخیر در عرضه آپدیت سیستم عامل برای پرچمداران سری G، به روزرسانی سیستم عامل ال جی وی 20 به اندروید O به ابتدای سال 2018 موکول شود.

ال جی جی 4

نسخه کنونی اندروید : 6.0 مارشملو

آپدیت بعدی : دریافت سیستم عامل بعدی در ربع سوم سال 2017

آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017

در برنامه آپدیت گوشی های موبایل ال جی پرچمداران دو سال قبل این شرکت نیز فراموش نشده‌اند

در برنامه آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017 پرچمدار چرم پوش این شرکت نیز فراموش نشده است. تعداد کاربران زیاد این گوشی موبایل سبب شد تا ال جی به صورت رسمی، عرضه به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 4 را اعلام کند. کاربران باید بعد از رسیدن به 3 ماهه سوم سال جاری میلادی (شروع از تیر یا مرداد) منتظر دریافت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی جی 4 باشند. به احتمال بسیار زیاد، بعد از انتشار این به‌روزرسانی دیگر خبری از عرضه آپدیت برای این گوشی موبایل نخواهد بود.

ال جی وی 10

نسخه کنونی اندروید : 6.0 مارشملو

آپدیت بعدی : دریافت سیستم عامل بعدی در نیمه دوم سال 2017

آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017

متاسفانه گوشی موبایل بسیار قدرتمند ال جی وی 10 در میان حجم انبوه محصولات جدید معرفی شده گم شده است و رسانه‌های خبری، همچون گذشته به نقد و بررسی و مقایسه آن با دیگر محصولات جدید معرفی شده نمی‌پردازند. برخلاف کاربران، شرکت سازنده ال جی وی 10 را فراموش نکرده و در برنامه آپدیت گوشی های موبایل ال جی در سال 2017 شاهد نام این گوشی موبایل نیز هستیم. قرار است در نیمه دوم سال 2017 (شروع از تیر یا مرداد) آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای ال جی وی 10 عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*