توقف کار اپلیکیشن ویندوز 10 یاهو

توقف کار اپلیکیشن ویندوز 10 یاهو از چند روز دیگر

با توقف فعالیت اپلیکیشن ویندوز 10 یاهو و حذف این برنامه از فروشگاه عرضه نرم افزارهای ویندوز 10 کاربران باید به دنبال روش‌هایی دیگر برای چک کردن ایمیل‌های یاهو خود باشند.

اگر به عنوان یک کاربر حرفه‌ای ویندوز از اپلیکیشن ویندوز 10 یاهو برای چک کردن ایمیل‌های خود در این سرویس استفاده می‌کنید، بهتر است خیلی زود به دنبال روش‌هایی دیگر بگردید، چون از چند روز آینده دیگر خبری از نرم افزار یاهو برای ویندوز 10 نخواهد بود. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی تعداد زیادی از کاربران در سراسر جهان، اخیرا یک پیغام هشداردهنده در برنامه یاهو برای ویندوز 10 به نمایش در آمده و به آن‌ها اخطار می‌دهد که از روز بیست و دوم ماه می (اول خرداد) این اپلیکیشن دیگر فعالیت نخواهد کرد.

توقف کار اپلیکیشن ویندوز 10 یاهو

فعالیت اپلیکیشن ویندوز 10 یاهو از ابتدای خرداد موقف خواهد شد

اگرچه پیغام هشداردهنده توقف کار اپلیکیشن ویندوز 10 یاهو از حدود یک هفته قبل از تاریخ سررسید به نمایش در آمد، اما برخی کاربران گزارشاتی مبنی بر توقف کار آن از هم‌اکنون ارائه کرده‌اند. این کاربران دیگر نمی‌توانند با استفاده از برنامه ویندوز 10 یاهو ایمیل‌های خود را چک کنند و باید همانند قدیم به پورتال کاربری در وب سایت Yahoo.com مراجعه کنند.

با مراجعه به ویندوز استور، همچنان اپلیکیشن ویندوز 10 یاهو را مشاهده خواهید کرد، اما امکان دانلود آن دیگر وجود ندارد. پیشنهاد خود یاهو این است همانند گذشته، با استفاده از مرورگر وب از سرویس‌های آن استفاده کنید. اگر جزو کاربران پروپاقرص ویندوز 10 هستید، بهتر است نگاهی به اپلیکیشن ایمیل اختصاصی آن در ویندوز استور بیندازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*