ایموجی ها در اندروید O

سرانجام ایموجی ها در اندروید O تغییر کردند

گوگل همانطور که در کنفرانس Google IO 2017 خود عنوان کرد، در نظر دارد تا طراحی جدیدی را همراه ایموجی ها در اندروید O در اختیار کاربران قرار دهد. این شکلک ها گردتر شده و بیشتر به واقعیت نزدیک هستند.

سبک های مختلفی از شکلک ها وجود دارد، اما هیچ کدام مثل شکلک های Google Blob عجیب و غریب نیستند. به همین خاطر کاربران زمانی که ایموجی‌های دیگر را مشاهده می‌کنند، از میل و خواستشان در ارتباط با استفاده از این مجموعه کم می‌شود. نه تنها این، بلکه ایموجی های گوگل کاملا گمراه کننده هستند. زمانی که ایموجی ها از سایر پلتفرم ها ارسال می‌شوند با احساس خاص به خود ارسال می‌شوند، اما زمانی که شما آن‌ها را بر روی یک گوشی اندرویدی مشاهده می‌کنید، احساسی کاملا متفاوت به شما دست می‌دهد تا شاید به خوبی نتوانید احساسات پشت آن پیام را درک کنید. به طور کلی گوگل در طراحی ایموجی اندروید راه اشتباهی را رفته است.

سرانجام گوگل متوجه اشتباه خود شد: در نهایت ایموجی ها در اندروید O دستخوش تغییراتی شدند تا آن‌ها عقلانی‌تر شده و بیشتر در نگاه کاربران طبیعی‌تر به نظر برسند. در زیر می‌توانید تفاوت ایموجی ها در اندروید O با ایموجی های قدیمی این سیستم عامل را مشاهده کنید.

ایموجی ها در اندروید O

آیا آن‌ها بهتر شده‌اند؟ ما چندان متقاعد نشدیم، به خصوص وقتی آن‌ها را با شکلک های بانشاط و رنگارنگ بزرگترین رقیب اندروید، پلتفرم آی او اس و بسیاری دیگر از مجموعه شکلک های جهان مقایسه می‌کنیم. وب سایت Fastcodesign جزویات مفصلی را در مورد ایموجی های جدید در اختیار دارد و می‌گوید گوگل 18 ماه زمان خود را برای این سبک جدید ایموجی ها صرف کرده است. این ایموجی ها تقریبا همراه با اندروید N و معرفی مشاغل بانوان همراه با ایموجی‌هایی با شباهت بیشتر به دنیای واقعی به ارمغان آمدند.

ایموجی ها در اندروید O

ایموجی های جدید در اندروید O

شاید تصور کنید همه چیز ساده پیش رفته باشد، اما گوگل مجبور شده برای ایموجی ها در اندروید O ، نه تنها تصاویر بلکه نام تجاری جدیدی را نیز ایجاد کند. این کمپانی همچنین تلاش کرده تا طراحی شکلک های جدیدش به دور از کلیشه‌ها باشد.‌ راچل بین، مدیر خلاقیت در تیم طراحی متریال گوگل اینگونه می‌گوید:

ما به عمد دختران را دور از فضای دخترانه‌ی صورتی قرار دادیم. ما برای رساندن تفاوت زن و مرد نیازمند اهدافی خوانا هستیم، اما چرا آن باید در یک رنگ کلیشه شود و ما زنها را در شلوارهایی صورتی نمایش دهیم؟

در زیر می‌توانید سیر انقلاب طراحی ایموجی ها از اندروید 4.3 تا اندروید O را مشاهده کنید.

ایموجی ها در اندروید O به روایت تصویر

ایموجی ها در اندروید O

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*