رولزرویس Sweptail

گران ترین خودرو جهان معرفی شد؛ با رولزرویس Sweptail سفارشی آشنا شوید

رولزرویس Sweptail یک خودروی جدید نیست بلکه یک نمونه سفارشی است که بر پایه پلتفرم فانتوم کوپه ساخته شده و با قیمت 12.8 میلیون دلار به گران ترین خودرو جهان تبدیل شده است.

رولزرویس Sweptail به صورت سفارشی و به تعداد یک عدد ساخته شده و در مراسم Villa d’Este رونمایی می‌شود. این خودرو بر اساس پلتفرم رولزرویس فانتوم کوپه طراحی شده است. اگرچه این پلتفرم خیلی ویژه و خاص نیست اما از طراحی خارجی و کابین سفارشی بهره می‌برد. یک مشتری ثروتمند سفارش ساخت این خودروی سفارشی را داده بود و مراحل ساخت آن از سال 2013 استارت خورد.

رولزرویس Sweptail

مدل‌های دهه 20 تا 30 میلادی از جمله فانتوم کوپه از خودروهای الهام‌بخش این خودرو بوده‌اند. این برند بریتانیایی می‌گویند طراحی Sweptail از مدل‌های ونتیج الهام گرفته و شاخصه‌های قایق‌های لوکس در آن به خصوص در بخش عقب دیده می‌شود. در این بخش، شیشه عقب از سقف تا روی درب صندوق عقب رسیده و فرم سه گوشی را به نمایش گذاشته است. همچنین عناصر منحنی‌شکلی در بخش عقب وجود دارد که ظاهر خودرو را کاملا دگرگون کرده است.

رولزرویس Sweptail

طراحی ویژه کابین رولزرویس Sweptail

در بخش جلوی خودرو شاهد طراحی معمولی‌تری هستیم اما قطعات سفارشی مانند چراغ‌های جلو و سپر بازطراحی به چشم می‌خورند. طراحی داخلی خودرو نسبت به مدل فانتوم متفاوت شده و از جمله تغییرات آن می‌توان به تریم چوبی، Macassar Ebony و چرمی با نمایی تیره اشاره کرد. چشم‌گیرترین تغییر خودرو، حذف صندلی‌های عقب و ایجاد فضایی ویژه با نمای چوبی و نورپردازی آبی‌رنگ است.

رولزرویس Sweptail

مدیر ارشد شرکت Rolls Royce در خصوص ساخت مدل سفارشی Sweptail می‌گوید:

رولزورویس Sweptail ثابت می‌کند که شرکت ما در صدر سازندگان خودروهای سفارشی و Coachbuilding قرار دارد. ما همواره به مشتریان ویژه و خاص خود احترام می‌گذاریم و علاقه آن‌ها به سرمایه‌گذاری روی خودروهای انحصاری را درک می‌کنیم.

رولزرویس Sweptail

Sweptail همراه با پلاک منحصربه‌فرد به شماره 08 به نمایش درآمده و مهم‌ترین ویژگی آن قیمت 12.8 میلیون دلاری آن است که این خودروی لوکس را به گران ترین خودرو جهان تبدیل می‌کند.

رولزرویس Sweptail

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*