آمازون پرایم ویدیو در اپل تی وی

امکان استفاده از آمازون پرایم ویدیو در اپل تی وی در آینده‌ای نزدیک

با آورده شدن آمازون پرایم ویدیو در اپل تی وی، کاربران از استفاده از نرم افزار اختصاصی آن برای آی او اس بی‌نیاز می‌شوند. این مورد تنها یکی از قابلیت های جدید tvOS است.

نخستین اخبار و شایعات افزوده شدن آمازون پرایم ویدیو در اپل تی وی ، نخستین بار در ماه می سال جاری شنیده شد. اخبار در آن زمان به این موضوع اشاره داشتند که قرارداد میان اپل و آمازون در مراحل پایانی خود به سر می‌برد. تا امروز کاربران اکوسیستم اپل و علاقه‌مند به تماشای آمازون پرایم ویدیو و دیگر محتواهای آنلاین، مجبور به استفاده از اپلیکیشن آی او اس آمازون بودند که پشتیبانی از ایرپلی (AirPlay) را نیز شامل می‌شد.

هنوز وضعیت یکپارچه شدن یا نشدن این اپلیکیشن با اپلیکیشن اپل تی وی در tvOS مشخص نیست، اما در هر صورت و بر اساس اخبار منتشر شده در جریان کنفرانس WWDC 2017، این اپلیکیشن به زودی به اپل تی وی نیز پای خواهد گذاشت.

افزوده شدن آمازون پرایم ویدیو در اپل تی وی تنها یکی از قابلیت های جدید tvOS است

آمازون در اکتبر سال 2015، فروش اپل تی وی را با استناد بر سر در گمی مشتریان بالقوه به دلیل عدم اطلاع از پشتیبانی و یا عدم پشتیبانی آن از آمازون پرایم ویدیو متوقف کرد. از آنجایی که اکنون شاهد افزودن شدن آمازون پرایم ویدیو در اپل تی وی هستیم، انتظار داریم پیش از عرضه اپلیکیشن، مجددا شاهد فروش این محصول در فروشگاه آمازون باشیم. به گفته تیم کوک، مدیر عامل اپل، استفاده از این اپلیکیشن در اپل تی وی تنها یکی از قابلیت‌های جدید است و تا پیش از رسیدن به انتهای سال 2017 ویژگی‌های بیشتری به tvOS آورده خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*