قابلیت آرشیو عکس های اینستاگرام در دسترس همه کاربران قرار گرفت

قابلیت آرشیو عکس های اینستاگرام در دسترس همه کاربران قرار گرفت

پس از پشت سر گذاشتن تست‌های لازم، از امروز همه کاربران می‌توانند از قابلیت آرشیو عکس های اینستاگرام در گوشی های خود استفاده کنند.

قابلیت آرشیو عکس های اینستاگرام به کاربران این امکان را خواهد داد تا پست‌های قدیمی خود را بدون حذف کردن، مخفی کنند. پیش از این، با باز کردن یک تصویر و لمس منوی «…»، به گزینه‌هایی همچون حذف و ویرایش دسترسی داشتید که از این پس، گزینه آرشیو (Archive) نیز در بالای این منو دیده خواهد شد. با انتخاب این گزینه، تصویر مورد نظر به آرشیو شخصی منتقل شده و تنها صاحب اکانت به آن دسترسی خواهد داشت.

قابلیت آرشیو عکس های اینستاگرام در دسترس همه کاربران قرار گرفت

امکان ارسال مجدد، پس از آرشیو عکس های اینستاگرام نیز وجود دارد

استفاده از قابلیت آرشیو عکس های اینستاگرام علاوه بر عدم حذف پست‌ها، کاربران را قادر می‌سازد تا با خیالی راحت‌تر تصاویر شخصی خود را منتشر کنند. برخی کاربران این شبکه اجتماعی -مخصوصا نوجوانان- عادت دارند پس از مدتی، پست‌های قبلی خود را به دلایلی همچون ناکافی بودن تعداد لایک‌ها، حذف کنند. در این حالت، “Archive” بهترین گزینه برای ترک این عادت است؛ گزینه‌ای که امکان دیدن آنها را در آینده نیز فراهم می‌آورد.

در نسخه جدید اینستاگرام ، امکان ارسال مجدد تصاویر آرشیوی نیز وجود داشته و کاربران بدون محدودیتی خاص می‌توانند تصاویر خود را آرشیو کرده و یا از آرشیو خارج کنند.

پست های آرشیو شده اینستاگرام با زدن دکمه عقب‌گرد در گوشه بالای  سمت راست اکانت قابل دسترسی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*