جک موتورز در نمایشگاه اکسپو 2017 قزاقستان

حضور خودروساز چینی جک موتورز در نمایشگاه اکسپو 2017 قزاقستان

کمپانی خودروساز چینی جک موتورز (JAC Motors) قرار است با حضور در نمایشگاه اکسپو 2017 قزاقستان از دو خودرو الکتریکی iEV6S و iEV5 و جک S3 رونمایی کند.

ظاهرا خودروساز چینی جک موتورز که سالهاست با همکاری کرمان موتور در بازار ایران به فعالیت مشغول است، قرار است به نمایشگاه اکسپور 2017 قزاقستان رفته و از خودرو S3 همراه با دو خودرو الکتریکی iEV6S و iEV5 رونمایی به عمل آورد.

جک موتورز که در غرفهای با نام “Future Enerrgy, Green Silk Road” یا به فارسی «انرژی آینده، جاده سبز ابریشمی» حضور خواهد داشت، از آخرین فناوریها و طرحهای مفهومی وسایل نقلیه سبز خود پرده برداری میکند.

جک موتورز در نمایشگاه اکسپو 2017 قزاقستان

نشانه گذاری در قزاقستان

قزاقستان کشوری مهم است و بر مبنای طرح «یک کمربند یک جاده» همواره یکی از بهترین گزینههای ارتباطی جهان بوده است؛ زیرا آن میتواند چین را به مرکز اروپا متصل کند. قزاقستان یکی از کشورهای بزرگ منطقه است که بسیاری از کشورهای آسیای مرکزی و اروپای شرقی را با یکدیگر مرتبت میکند و یکی از بازارهای با ارزش برای جک موتورز نیز به حساب میآید. در مارس 2015 همزمان با دیدار نخست وزیر چین لی کیانگ و نخست وزیر قزاقستان کریم ماسیموف، جک موتورز و خودروساز قزاقستانی شرکت Allur توافق نامه همکاری را به امضا رساندند که بر اساس آن این شرکت حق اسمبل تمامی خودروهای جک را خواهد داشت. با امضای این تفاهم نامه، جک تقاضای همکاری را از روسیه و سایر کشورهای همسایه و منقطه نیز دریافت کرد که سرانجام آن به تولید 50 هزار دستگاه خودرو ختم شد.

پس از این عقد قرارداد موفقیت آمیز، بار دیگر نخست وزیران چین و قزاقستان در سوم نوامبر سال 2016 یک پروژه همکاری جذاب دیگر را آغاز کردند که پیرو آن قرار شد مدیریت کارخانه های جک در قزاقستان، توسط ارتباطات ویدیویی راه دور و از خود چین انجام بگیرد. این قرارداد باعث شد تا کمپانی خودروسازی چینی مستقل جک به عنوان یکی از مثالهای بزرگ طرح جذاب «یک کمربند یک منطقه» شناخته شود.

جک موتورز در نمایشگاه اکسپو 2017 قزاقستان

موفقیت طرح یک کمربند یک منطقه

با استفاده از فرصتهای توسعه در ابتکار طرح یک کمربند یک منطقه، جک موفق شد خودروهای تولیدی خود را به نیمی از 60 کشور عضو این طرح در جهان صادر کند. در سال گذشته میلادی، بیش از 35 هزار دستگاه خودرو جک به فروش رسید که 62 درصد آن مربوط به دستگاههای صادراتی است. طی پنج ماه نخست سال 2017 میلادی، جک 21 هزار دستگاه را نیز در این منطقه تولید کرده که 66 درصد تمامی صادرات جک را نیز تشکیل میدهد. به لطف سرمایه گذاری قدرتمندانه در بخش تحقیق و توسعه، جک یکی از فروشندگان برتر قزاقستان انتخاب شده است، به طوری که با افزایش 500 درصدی نسبت به سال گذشته مقام نخست تمامی برندهای چینی در این کشور را کسب کرده است.

علاوه بر این، در یکم ماه ژوئن، جک و فولکس واگن یک قرارداد مشترک سرمایه گذاری را در برلین به ثبت رساندهاند. این همکاری به دنبال توسعه بازار خودرو با انرژی های جدید است که بار دیگر جاه طلبی جک برای توسعه انرژی سبز را نشان میدهد.

این کمپانی همچنین سرمایه گذاری های مشترکی را نیز در به راه اندازی 9 کارخانه مونتاژ KD در کشورهای ایران، قزاقستان و ویتنام انجام داده است که مشامل مونتاژ کامیونتهای سبک و وسایل نقلیه مسافربری جک موتورز است.

ارتباط با جک موتورز

تلفن:

+89-551-62296885

سایت و ایمیل:

jacmotors@jac.com.cn
http://jacen.jac.com.cn/showroom/s5.html

پایان رپورتاژ آگهی/

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*