نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس 510

نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس 510 با طراحی و سخت افزار جدید معرفی شد

نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس 510 (Asus Vivobook S510) همراه با طراحی جدید و قدرت بیشتر سخت افزاری همراه با قیمت پایه 699 دلار رونمایی شد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

اگر یکی از طرفداران لپ تاپ های ایسوس هستید، احتمالا علاقه‌مند جدیدترین محصول آن‌ها که امروز شاهد پرده برداری از آن بودیم، می‌شوید. این کمپانی امروز از نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس 510 خود رونمایی کرد. این نوت بوک از طراحی کمی تغییر پیدا کرده و قدرت داخلی مضاعفی نسبت به نسل گذشته خود دارد. در واقع لپ تاپ جدید ایسوس را می‌توان ترکیبی از عملکرد قابل احترام همرا با ظاهری زیبا دانست که می‌تواند با دیگر محصولات هم رده خود در بازار رقابت کند.

قابلیت‌های کلیدی

  • نمایشگر 15.6 اینچی Full HD
  • پردازنده نسل هفتمی Intel Core i7-7500U یا i7-7200U
  • رم 8 گیگابایتی
  • درگاه‌های USB C، USB A، USB 2.0، HDMI، جک هدفون
  • حافظه داخلی تا 1 ترابایت
  • ویندوز 10 هوم

ایسوس نسل اول این لپ تاپ را در نمایشگاه کامپیوتکس سال گذشته رونمایی کرده بود. هرچند آن محصول نیز بسیار مناسب و خوب بود، اما ویوو بوک اس جدید ارائه کننده تجربیات بهتری نسبت به برچسب قیمتی است که بر روی آن خورده است و محدوده وسیع‌تری از کاربران را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد.

نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس 510 اینک از یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح Full HD برخوردار است. آن را می‌توانید با یک پردازنده Core i7-7500 U یا Core i7-7200U شرکت اینتل همراه با 8 گیگابایت رم و تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خریداری کنید. علاوه بر این مشخصات، یک کارتخوان SD، درگاه USB نوع C، درگاه USB نوع A، درگاه USB 2.0 و یک درگاه HDMI نیز قابل ارائه به کاربران خواهد بود. یک جک هدفون نیز خوشبختانه بر روی این محصول تعبیه شده و سرانجام شاهد قدرت گرفتن آن از ویندوز 10 هوم مایکروسافت هستیم.

قیمت لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس 510

کسانی که علاقه‌مند به نسل جدید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک اس 510 شده‌اند، می‌توانند از همین امروز آن را خریداری کنند که قیمت نسخه پایه آن نیز 699 دلار خواهد بود. این محصول هم اکنون در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ جهان نظیر B&H، Newegg و ABT قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*