آپدیت جدید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منتشر شد

آپدیت جدید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منتشر شد؛ بهبود سیستم به همراه بسته امنیتی

ساعاتی پیش، آپدیت جدید گلکسی اس 6 (Galaxy S6) و گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 Edge) توسط کمپانی کره‌ای سامسونگ برای دارندگان این محصولات منتشر شد.

با نصب آپدیت جدید گلکسی اس 6 و اس 6 اج بیلدنامبر این پرچمداران قدیمی سامسونگ به ترتیب به G920FXXS5EQF9 و G925FXXS5EQF9 تغییر خواهد یافت و شامل بسته امنیتی ماه ژوئن، به همراه رفع برخی اشکالات در سیستم عامل اندروید آنهاست.

اگرچه هنوز جزییات کامل تغییرات این بروزرسانی منتشر نشده، اما بر اساس شنیده‌ها، آپدیت گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج علاوه بر ایجاد بهبودهایی در سیستم این دو گوشی، برخی باگ‌های امنیتی را نیز در آنها برطرف کرده است. همانطور که می‌دانید، چند هفته‌ای‌ست از انتشار آپدیت امنیتی ماه ژوئن برای سری اس 7 نیز می‌گذرد.

کاربران اسمارت فون های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج از هم‌اکنون می‌توانند موبایل های خود را به آخرین بسته امنیتی اندروید آپدیت کنند. البته با توجه به اینکه عرضه این بروزرسانی به صورت OTA خواهد بود، ممکن است زمان انجام این عملیات برای کاربران مختلف، متفاوت باشد. پس اگر شما نیز یکی از دارندگان این دو گوشی هستید، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات در فواصل زمانی مشخص، از عرضه آپدیت جدید اندروید برای اسمارت فون خود خبردار شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید من گلکسی اس 6 دارم مدلg920fهنوز اپدیتش نیومده برام چیکار کنم چجوری میتونم آپدیت کنم لطفا کمک کنید امدیت به اندروید 7 مرسی

  2. سلام
    من اس ۶ معمولی دارم بعداز آپ دیت به ۶ ۳تا از نرم افزارام از کار افتاد الان اندرویدش ۷ شده تا العان هم مشکلم حل نشد خدا کنه اینی که شما میگی همین باشه.
    samsung healt
    my knox
    finger print
    برنامه رو که وا می کنم میگه مشکل امنیتی داره روت شده….

  3. سلام روز بخیر من گلکسی 6 ایج دارم .امروز به 7 آبدیتش کردم ولی متاسفانه گوشی من از کار افتاده.تاچش عمل نمی کنه و به نوعی هنگ هست. نه می تونم به تلفن های ورودی جواب بدم و نه اینکه شماره بگیریم و اصلا وارد هیچ برنامه ای نمیشه .کلا انگار تاچ غیر فعال شده .واقعا نمی دونم چیکارش کنم کاش می شد برگردم به هموم 6.اگه می تونید کمک کنید.اگه بازگشت به کارخانه رو بزنم آندروئید 7 پاک می شه؟
    ممنون

    • دوست عزیز گوشی رو به هیچ عنوان نباید با وای فای یا اینترنت همراه آپدبت کرد چون ممکنه حین آپدیت اینترنت قطع بشه و باعث بشه گوشی یه قسمتیش بسوزه و حتی کلا از کار افتاده بشه
      برای آپدیت حتما باید به فروصگاه های خدمات موبایل که بصورت تخصصی اپدیت میکنن مراجعه بشه