ماکت گوشی آیفون 8

تصویری از ماکت گوشی آیفون 8 با ظاهری بسیار شبیه به محصولی واقعی منتشر شد

مجددا یک ماکت گوشی آیفون 8 (iPhone 8) دیده شد. این ماکت شباهت بسیار زیادی با یک محصول واقعی دارد، به همین دلیل پذیرفتن آن راحت‌تر است.

روز قبل ویدیویی از یک ماکت آیفون 8 منتشر شد که تنها نحوه طراحی دستگاه را به صورت کلی نشان می‌داد، اما بسیار مصنوعی به نظر می‌رسید. این بار فا‌ش‌کننده اطلاعات بسیار محبوب در یوتیوب با نام کاربری OnLeak، تصویری از یک نسخه مصنوعی گوشی موبایل آتی اپل منتشر کرده که بسیار شبیه به یک دستگاه واقعی است.

با توجه به اطلاعات صحیحی که این حساب کاربری همیشه درباره پرچمداران آتی شرکت‌ها ارائه کرده است، پیش‌بینی می‌شود محصولی کاملا شبیه به این ماکت گوشی آیفون 8 در آینده‌ای نزدیک در قفسه گوشی‌فروشی‌های سراسر دنیا قرار بگیرد.

گوشی آیفون 8

حاشیه قسمت بالای نمایشگر در این ماکت، کمی کوچکتر از آن چیزی است که پیشتر در برخی رندرها مشاهده کرده‌ایم. همچنین در آن، محل قرارگیری دوربین سلفی نیز به صورت دقیق مشخص شده که نشان از قابل اعتماد بودن ماکت دارد. قسمت چشم‌نواز دیگر، گوشه‌های گرد نمایشگر است که سبب می‌شود دستگاه در مجموع ظاهر ظریف‌تری داشته باشد.

ماکت گوشی آیفون 8

پنل پشتی نیز بسیار براق و زیبا طراحی شده و این ماکت را بیش از پیش باورپذیر می‌کند. نخستین چیزی در این قسمت جلب توجه می‌کند دوربین دوگانه دستگاه است که برخلاف آیفون 7 پلاس، هر دو سنسور آن به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند. امیدواریم دوربین آیفون 8 واقعا دارای چنین طراحی نباشد، چرا که در این ماکت برآمدگی آن کمی زیاد است. در این صورت، علاوه بر در معرض خطر قرار گرفتن دوربین، زیبایی دستگاه نیز کاهش پیدا می‌کند.

کامل نبودن ماکت گوشی آیفون 8

در سمت راست بدنه کلیدهای کنترل حجم صدا و دکمه پاور دیده می‌شوند. متاسفانه در هر دو تصویر منتشر شده، سمت راست بدنه مشخص نیست، به همین دلیل نمی‌توان وجود و یا عدم وجود دکمه‌ای خاص در این قسمت را متوجه شد.

اگر کاربر تیزبینی باشید، باید درباره محل قرارگیری حسگر اثر انگشت برایتان سوال به وجود آمده باشد، چرا که هیچ دکمه‌ای در جلو و یا فضایی در پشت گوشی موبایل برای آن در نظر گرفته نشده است. ما نیز همچون کاربر سازنده این ماکت امیدواریم اپل، تکنولوژی حسگر اثر انگشت نوری را به پرچمدار خود بیاورد و این سد امنیتی را در زیر نمایشگر جاسازی کند.

هنوز تا زمان رونمایی رسمی از آیفون 8 حدود سه ماه باقی مانده است، به همین دلیل نمی‌توان اطلاعات فاش شده را با آغوش باز پذیرفت. از طرفی، با توجه به اطلاعات صحیحی که این کاربر توییتر پیش از این و پیرامون دیگر محصولات پیش از رونمایی آن‌ها در اختیار ما قرار داده بود، نمی‌توان اخبار وی را دست کم گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*