برندگان مسابقه عکاسی با آیفون 2017 (IPPAWARDS 2017) مشخص شدند

ساعاتی پیش، برندگان مسابقه عکاسی با آیفون 2017 (IPPAWARDS 2017) مشخص شدند. در ادامه، تصاویر منتخب سال جاری این مسابقات را مشاهده خواهید کرد.

مسابقه عکاسی با آیفون یا iPhone Photography Awards (به اختصار، IPPAWARDS) هر ساله برگزار شده و بسیاری از مشتاقان به عکاسی را تحت تاثیر قرار داده است. برخی از این عکس های گرفته شده با آیفون بسیاری حرفه‌ای بوده و به نظر نمی‌رسد با یک گوشی هوشمند گرفته شده باشند.

حال با انتشار تصاویر منتخب مسابقه عکاسی با آیفون 2017 خواهیم دید که اگرچه برخی از آنها تنها یک فریم از یک سری از اتفاقات را به ما نشان داده‌اند، اما داستانی گاه غم‌انگیز را با خود به تصویر می‌کشند.

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون 2017 (IPPAWARDS 2017) مشخص شدند

برنده جایزه بزرگ

برنده جایزه بزرگ مسابقه عکاسی با آیفون 2017 توسط هنرمندی به نام سباستیانو تامادا (Sebastiano Tomada) گرفته شده و دو کودک را در یکی از خیابان‌های کشور عراق نشان داده است. در پشت سر آنها، چاه نفتی شعله‌ور در آتش جنگ، خود گویای همه چیز است.

در ادامه نیز عکس های اول و دوم، به همراه برندگان دسته‌های مختلف به نمایش درآمده‌اند. این دسته‌ها شامل مواردی همچون پرتره جذاب، چشم‌انداز زیبا و دیگر موارد الهام‌بخش برای عکاسی با گوشی آیفون هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی آیفون دقت رنگ خیلی خوبی داره، البته باید یکم کیفیت و جزئیاتش بالاتر بره که امیدوارم در آیفون 8 اصلاح بشه.