گوشی ساده نوکیا

اچ ام دی گلوبال به زودی یک گوشی ساده نوکیا دیگر عرضه می‌کند

به زودی یک گوشی ساده نوکیا توسط اچ ام دی گلوبال عرضه خواهد شد. این گوشی موبایل برای اولین بار در وب سایت TENAA ظاهر شده است.

نوکیا 3310 جدید به عنوان نسخه سال 2017 گوشی موبایل نوستالژیک نوکیا، مدت‌ها است حتی در کشور ما نیز عرضه شده و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. اچ ام دی گلوبال بعد از خرید حق استفاده از برند نوکیا اعلام کرد در سال 2017، بین شش تا هفت گوشی موبایل با این برند روانه بازار خواهد کرد. از آنجایی که مشخص نیست چه تعداد از آن‌ها گوشی هوشمند و چه تعداد دیگر گوشی ساده نوکیا هستند، می‌توان انتظار داشت یک محصول  دیگر در رده نوکیا 3310 نیز در راه باشد.

به لطف چند تصویری که اخیرا از وب سایت TENAA به دست آمده‌، اکنون می‌دانیم اچ ام دی گلوبال تصمیم دارد در ماه‌های آینده، یک گوشی موبایل ساده نوکیا دیگر را روانه بازارهای سراسر جهان کند. البته، درباره نام محصول، مشخصات آن و همچنین قیمت و زمان عرضه هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

گوشی ساده نوکیا

پیش‌بینی‌های درباره گوشی ساده نوکیا جدید

تنها مواردی که تاکنون می‌دانیم این است که شماره دستگاه جدید TA-1017 بوده و به احتمال زیاد، همچون نسخه سال 2017 نوکیا 3310 از شبکه 3G پشتیبانی نخواهد کرد. این موضوع برای علاقه‌مندان به نوکیا که در کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنند خبر خوبی نیست، چرا که اپراتورهای فعال در آن رفته رفته در حال برچیدن آنتن‌های شبکه 2G خود هستند.

پیش‌بینی می‌شود اچ ام دی برای جلوگیری از کاهش فروش گوشی های ساده نوکیا همچون نوکیا 3310 جدید، آن‌ها را در دو نسخه عرضه کند. نسخه دوم از شبکه 3G پشتیبانی کرده و قیمت بالاتری خواهد داشت. در پشت این گوشی موبایل جدید یک دوربین دیده می‌شود که بدون شک نباید انتظار زیادی از آن داشت. این دوربین فاقد فلاش LED بوده و تنها یک اسپیکر در اطراف آن به چشم می‌‎خورد. امیدواریم شرکت سازنده برای تداعی کردن محصولات قدیمی این برند، حداقل یک چراغ قوه در بالا یا پایین آن قرار دهد.

یکی دیگر از مشخصه‌هایی که درباره این گوشی ساده نوکیا مشخص نیست پشتیبانی یا عدم پشتیبانی آن از دو سیم کارت است. انتظار داریم رابط کاربری گوشی +S30 باشد و به زودی اخبار رسمی بیشتری درباره آن بشنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*