لانچر گلکسی اس 8

لانچر گلکسی اس 8 با وجود دریافت به‌روزرسانی همچنان کندی قابل توجهی دارد

کندی لانچر گلکسی اس 8 (Galaxy S8) کاربران را کلافه کرده است. سامسونگ وعده داد با عرضه یک آپدیت مشکل را حل کند، اما این ایراد همچنان وجود دارد.

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس دو مورد از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی در بازار هستند که از نظر زیبایی ظاهری، عملکرد پردازشی، کیفیت دوربین، دوام باتری و دیگر فاکتورها در بالاترین حد ممکن قرار دارند. در روزها و هفته‌های ابتدایی عرضه این دو گوشی موبایل، کاربران وجود ایرادهای مختلفی را در آن‌ها گزارش می‌دادند. سامسونگ رفته رفته یا این مشکلات را با ارائه به‌روزرسانی برطرف کرد یا اینکه ادعاهای مبنی بر وجود آن‌ها را بی‌اساس دانست.

با این حال یکی از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه بوده و هنوز راهکاری مناسبی برای برطرف کردن آن ارائه نشده، کندی لانچر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است. در همان زمانی که دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده می‌کنید این مشکل وجود ندارد، اما با گذر زمان و مخصوصا زمانی که تعداد قابل توجهی برنامه بر روی گوشی موبایل نصب و همچنین سرویس‌های مختلف را فعال می‌کنید، این کندی رفته رفته پدیدار می‌شود.

لانچر گلکسی اس 8

عرضه آپدیت برای لانچر گلکسی اس 8

سامسونگ امروز مجددا جدیدترین آپدیت لانچر گلکسی اس 8 که با نام سامسونگ تاچ‌ویز هوم شناخته می‌‎شود را منتشر کرد تا بلکه مشکل کندی دستگاه حین جابه‌جا شدن میان منوی برنامه‌ها و صفحه خانه را حل کند. یکی دیگر از تغییراتی که این به‌روزرسانی سبب خواهد شد، افزایش قابلیت دید نام اپلیکیشن‌ها است که بیشتر از همه در زمان استفاده از پس‌زمینه‌های سفید کاهش پیدا می‌کند.

کاربران مشکلات نرم افزاری مختلفی را از کندی دستگاه حین استفاده از منوی برنامه‌ها گرفته تا دردسرهای ایجاد شده حین فشار دادن تصادفی دکمه دستیار بیکسبی گزارش می‌کنند که امیدواریم سامسونگ به زودی آن‌ها را برطرف کند. به نظر بهتر است این دستیار صوتی، حین نگه داشتن دکمه فیزیکی اختصاصی آن فراخوانی شود تا دیگر گاه و بی‌گاه به صورت تصادفی شاهد باز شدن آن نباشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگه دیگه