گوشی میان رده اچ تی سی اوشن لایف مجهز به اج سنس

گوشی میان رده اچ تی سی اوشن لایف مجهز به اج سنس در دست تولید است

یک گوشی میان رده اچ تی سی با کدنام اچ تی سی اوشن لایف (HTC Ocean Life) از خانواده U این شرکت در دست تولید است که به تکنولوژی اج سنس (Edge Sense) مجهز است. در ادامه بیشتر با این محصول جذاب آشنا خواهیم شد.

اگر بر این باورید که قابلیت اج سنس گوشی اچ تی سی یو 11 یک تلنگر تازه برای این کمپانی به حساب می‌آید، خبر خوب این که غول تایوانی گوشی ساز نه تنها در حال توسعه این قابلیت است، بلکه قصد دارد یک گوشی میان رده همراه آن را نیز عرضه کند.

کدنام این گوشی اچ تی سی اوشن لایف است که نشان می‌دهد عضوی از خانواده U گوشی های اچ تی سی است. اگر به خاطر داشته باشید کدنام گوشی اچ تی سی یو اولترا، اوشن نوت بود، یو پلی اوشن اسمارت و یو 11 پرچمدار آن‌ها نیز اوشن مستر بود.

مشخصات فنی اچ تی سی اوشن لایف

در حال حاضر اطلاعات محدودی نیز از اچ تی سی اوشن لایف به بیرون درز پیدا کرده است. این گوشی میان رده اچ تی سی از چیپست اسنپدراگون 660 قدرت خواهد گرفت که نشان داده عملکرد فوق‌العاده‌ای را بر روی محصولات رده میانی بازار به ارمغان خواهد آورد. یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD نیز بر روی قاب جلوی این گوشی درست همانند U Play به چشم می‌خورد. با توجه به سایر دستگاه‌های خانواده U اچ تی سی ما انتظار داریم از پنل S-LCD برای نمایشگر آن استفاده شود، هرچند این تنها در حد یک گمانه زنی است.

گوشی میان رده اچ تی سی اوشن لایف مجهز به اج سنس

دو دوربین پشتی و جلویی دستگاه از سنسورهای 16 مگاپیکسلی برخوردارند، اگر چه نباید انتظار داشت کیفیت قابل ارائه هم رده با دوربین اچ تی سی U11 باشد. از دیگر مشخصات اچ تی سی اوشن لایف باید به پشتیبانی از بلوتوث 5 (درحالی که تنها 2 گوشی حاضر در بازار از آن پشتیبانی می‌کنند، ایرفون های USonic اچ تی سی (بنابراین وجود جک هدفون در این گوشی تضمینی است) و یک باتری 2.600 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. گزارش شده است که رابط کاربری Sense 9 مبتنی بر اندروید 7.1.1 نوقا نیز در راس بخش نرم افزاری این گوشی میان رده قرار خواهد گرفت. در انتها، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این گوشی Edge Sense است که به کاربران اجازه می‌دهد از اطراف نمایشگر برای عملکردهای مختلف قابل تنظیم استفاده کنند.

تمامی این اطلاعات نشان دهنده یک مجموعه عالی سخت افزاری برای یک گوشی میان رده (مناسب طول عمر باتری جذاب) است، اما ما باید نظر نهاییمان را پس از رونمایی رسمی از اچ تی سی اوشن لایف بدهیم. این اخبار از منبعی گرفته شده است که پیشتر نیز اطلاعات خوبی را پیش از معرفی گوشی های U Ultra و U Play داده بود.

با این اوصاف روشن است که اچ تی سی قصد دارد ایده‌ی ناب خود را به گوشی های دیگرش نیز برود و طی ماه‌های پیش رو محصولات بیشتری تجهیز شده به اج سنس را در بازار خواهیم دید. علاوه بر این ما بر این باوریم که تیم تحقیق و توسعه اچ تی سی به دنبال راهیست تا تکنولوژی جذابی همراه با قیمت پایین را در اختیار کاربران قرار دهد و این بدان معناست که گوشی های جدید اچ تی سی جذاب‌تر از هر زمان دیگری خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*