بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس (هفته سوم تیر ماه 96)

در ادامه با بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس در هفته جاری آشنا می‌شوید. مزیت بهترین برنامه‌ های موبایل کنونی، تنوع و گستردگی در دسته‌بندی آن‌ها است.

به صورت مرتب به تعداد برنامه‌های موجود در فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های اندروید و آی او اس افزوده می‌شود. این موضوع انتخاب را برای کاربران سخت می‌کند. تعداد برنامه‌ها بیش از حدی است که بتوان با آزمون و خطا و نصب و تست کردن هر یک، کارایی‌شان را تست کرد، پس باید با جستجو در رسانه‌های خبری، بهترین موارد را از بین جدیدترین برنامه‌های معرفی شده انتخاب کنیم. در مدت زمان اخیر و در ابتدای ماه جولای نیز برنامه‌های زیادی معرفی شده‌اند که در ادامه بهترین موارد را معرفی می‌کنیم.

بهترین اپلیکیشن‌ های آی او اس

بهترین برنامه‌های هفته را بر اساس سیستم عامل آن‌ها دسته‌بندی می‌کنیم. در ابتدا، مواردی که کاربران آیفون و آیپد باید لابه‌لای آن‌ها به دنبال ابزارهای مورد نظرشان بگردند را معرفی می‌کنیم.

Enlight Photofox

دانلود برای iOS | قیمت : رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای)

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

برنامه‌های ویرایش تصویر پای ثابت تمامی مطالب مرتبط با معرفی برترین اپلیکیشن‌های ماه یا هفته هستند. Enlight Photofox جزو یکی از جدیدترین برنامه‌ها در این دسته‌بندی است که طی مدت زمانی کوتاه به محبوبیت خوبی رسیده است. این نرم افزار در ابتدا 5.99 دلار قیمت داشت، اما اکنون قیمت آن به 3.99 دلار رسیده است. خوشبختانه بعد از معرفی Enlight 2 این امکان فراهم شد تا کاربران، برنامه را به صورت رایگان دریافت و نصب کرده و در صورت نیاز به دسترسی به ابزارهای بیشتر، از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنند.

All Day

دانلود برای iOS | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

All Day یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس معرفی شده طی مدت زمان اخیر محسوب می‌شود، چرا که نه تنها کاربرد فراوانی برای ورزشکاران دارد، بلکه نام شرکت آدیداس همراه آن دیده می‌شود. این شرکت بزرگ فعال در زمینه محصولات ورزشی سرانجام تصمیم گرفته اپلیکیشن تناسب اندام خود را عرضه کند و All Day محصول این تلاش است.

مزیت اصلی این اپلیکیشن، مناسب بودن آن برای تمامی کاربران و ورزشکاران اعم از مبتدی و حرفه‌ای است. وجود چندین برنامه تناسب اندام برای سطوح مختلف، اطلاعات تغذیه و دستورالعمل‌های تهیه خوردنی‌های مقوی و حتی آموزش تمرینات ذهنی، از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند.

Off the Record

دانلود برای iOS | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

در بین بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس این ماه، Off the Record به خاطر کاربرد متفاوتش بسیار جالب است. با استفاده از آن می‌توانید در صورت دریافت یک برگ جریمه و اعتراض به آن، این مورد را پیگیری کنید. کافی است یک عکس از برگ جریمه ثبت کرده و سپس به چند پرسش کوتاه پاسخ دهید. در ادامه، برنامه بهترین وکیل راهنمایی و رانندگی که به نظر می‌رسد برای مورد شما فردی مناسب‌تر است را پیدا می‌کند.

از اینجا به بعد، دیگر نیازی به هیچ نگرانی نخواهد بود، چرا که همه چیز بر عهده وکیل شما قرار دارد. مزیت دیگر برنامه، وجود یک پلتفرم گفتگوی داخلی در آن است، به همین دلیل برای مکاتبه با وکیل خود، نیازی به استفاده از دیگر پیام‌رسان‌های موبایل نخواهد بود. به عقیده شرکت سازنده این برنامه به کاهش اشتباهات و جلوگیری از جریمه‌های بدون دلیل کمک کرده و سبب می‌شود هیچ حقی پایمال نشود. اگرچه دانلود و استفاده از برنامه رایگان است، اما دستمزد وکیلی که از وی کمک می‌گیرید را باید پرداخت کنید!

Chat stories

دانلود برای iOS | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

دنیای گوشی های موبایل، سبب به وجود آمدن سبکی جدید در تمامی زمینه‌ها شده است و داستان‌نویسی و قصه‌گویی نیز از این مورد مستثنی نیست. یک سبک جدید، مربوط به داستان‌سازی به وسیله ایجاد یک مکالمه میان دو نفر است. به این ترتیب شما به جای یک کتاب متشکل از چندین فصل، با یک گفتگوی میان دو نفر رو به رو هستید که ناخودآگاه شما را به دل داستان می‌کشاند.

مدتی است در بین بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس هر ماه، چند مورد برنامه این‌چنینی به چشم می‌خورد. اگرچه اکثریت آن‌ها پولی بوده و به صورت رایگان تنها امکان مطالعه چند داستان‌ وجود دارد، اما Chat Stories تماما رایگان است و برای استفاده از تمامی بخش‌های آن، نیازی به پرداخت پول و یا خرید اشتراک نیست.

Fender Play

دانلود برای iOS | قیمت : رایگان (با امکان خرید اشتراک)

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

اگر مدتی است به دنبال یادگیری گیتار بوده و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، Fender Play بهترین ابزار برای شروع کار است. مزیت اصلی این برنامه توسعه یافتن آن تحت نظر Fender است، شرکتی که به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان گیتار در سراسر جهان محسوب می‌شود. وجود تعداد بسیار زیادی ویدیو و همچنین آموزشی‌های تصویری سبب می‌شوند به صورت قدم به قدم پیش رفته و مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک گیتاریست واقعی را یاد بگیرید.

SynthScaper

دانلود برای iOS | قیمت : 9.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

SynthScaper یکی از گران قیمت‌ترین برنامه های اندروید و آی او اس ماه محسوب می‌شود، با این حال، طرفداران موسیقی با رغبت ده دلار برای خرید آن پرداخت می‌کنند. این برنامه یک ترکیب‌کننده (Synthesizer) قدرتمند است که کاربرد نامحدودی برای موسیقی‌دانان دارد. با نصب آن، سه نواسانگر با سه لایه به ازای شش صدا برای هر لایه، دریافت خواهید کرد. این برنامه بسیار حرفه‌ای بوده و کاربران نا‌‌آشنا با زمینه ساخت موسیقی، احتمالا قادر به درک قابلیت‌‎های آن نخواهند بود.

Dubstation 2

دانلود برای iOS | قیمت : 4.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

Dubstation کلاسیک بعد از مدت‌ها به موبایل نیز ورود پیدا کرد. خوشبختانه در نرم افزار موبایل آن ابزارهای بسیار زیادی برای کنترل وجود دارند که دست کاربر را باز می‌گذارند. از آنجایی که این برنامه درست همانند یک پدال دیلی سخت افزاری و واقعی کار می‌کند، افراد حرفه‌ای در زمینه موسیقی می‌توانند از آن برای ایحاد افکت Delay استفاده کنند. مزیت این برنامه، بدون رقیب بودن آن است، به طوری که به جز آن هیچ نرم افزار دیگری در گوگل پلی و یا آیتونز یافت نمی‌شود.

Today Weather

دانلود برای iOS | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

این مورد نیز یک برنامه مخصوص هواشناسی است، اما دلیل قرارگیری آن در بین بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس این ماه قابلیت‌های متفاوتی است که ارائه می‌کند. مزیت اصلی Today Weather ویجت بسیار زیبا و کاربردی آن است. دیگر قابلیت آن، امکان نمایش شرایط آب و هوایی در قالب تصاویر است. اگر تاکنون هیچ برنامه هواشناسی بر روی دستگاه آی او اسی خود نصب نکرده و یا به دنبال تعویض اپلیکیشن کنونی هستید، Today Weather گزینه بسیار مناسبی است.

بهترین اپلیکیشن‌ های اندروید

هر چه باشد نوبت به اندروید می‌رسد که تعداد کاربران آن در مقایسه با آی او اس بسیار بیشتر است. در بین بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس این ماه، تنها یک مورد بین دسته‌بندی برنامه‌های هر دو سیستم عامل یکسان است.

Vizmato

دانلود برای Android | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس این ماه به یک برنامه حرفه‌ای ویرایش ویدیو اختصاص دارد. اعمال فیلتر در این نرم افزار بسیار ساده است. تنها کافی است ویدیو را اجرا کرده و بر روی دکمه‌هایی که در پایین آن به نمایش در آمده‌اند ضربه بزنید تا نحوه نمایش ویدیو بعد از اعمال این فیلتر را مشاهده کنید. در صورت نیاز به رفع یک فیلتر، باید یکبار دیگر آن را لمس کنید. امکان پخش یک ویدیو به صورت سر و ته و همچنین کاهش و یا افزایش سرعت پخش گوشه‌ای از آن از دیگر قابلیت‌های نرم افزار Vizmato هستند.

Changes

دانلود برای Android | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

به‌روزرسانی‌هایی که برای نرم افزارها ارائه می‌شوند بسیار مفیدند، اما به دلیل ازدیاد برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه و همچنین افزایش سرعت انتشار آپدیت توسط توسعه‌دهندگان طی مدت زمان اخیر، اطلاع از جدیدترین موارد و دریافت آن‌ها کمی زمانبر است. با استفاده از برنامه Changes می‌توانید بدون نیاز به وارد شدن به فروشگاه گوگل پلی، از آخرین آپدیت‌ها مطلع شده و ویژگی‌های آن‌ها را متوجه شوید. با این کار می‌توانید از دریافت به‌روزرسانی‌های جزیی خودداری کرده و همیشه، در سریعترین زمان ممکن آپدیت‌های اساسی را دریافت کنید.

Wall Art Paintings

دانلود برای Android | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

این نرم افزار مخصوص کسانی است که تصمیم دارند برای تنوع، یک طرح هنری زیبا بر روی دیوار اتاق یا هر قسمت دیگری از منزل خود رسم کنند. با استفاده از آن و به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده، می‌توانید نتیجه کشیدن یک طرح بر روی دیوار منزل خود را پیش از انجام این کار متوجه شوید تا بهترین طرح را انتخاب کنید.

Replaio Radio

دانلود برای Android | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

برای کاربرانی که به جای رسانه‌های تصویری، بیشتر با رسانه‌های صوتی ارتباط خوبی دارند، هیچ اپلیکیشنی بهتر از Replaio Radio وجود نخواهد داشت، چرا که به لطف آن می‌توانند به حدود 30 هزار ایستگاه رادیویی اعم از رادیوهای آنلاین و همچنین رادیوهای AM و FM دسترسی داشته باشند.

از آنجایی که ممکن است برخی کاربران اتصال بی‌سیم خوبی نداشته باشند، در این برنامه امکان سفارشی‌سازی طول بافر نیز فراهم شده است. اگر در بین بی‌شمار ایستگاه رادیویی تنها از تعداد محدودی از آن‌ها استفاده می‌کنید، باید آن‌ها را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

All Day

دانلود برای Android | قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

در بین بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس معرفی شده در ابتدای این ماه، تنها مورد مشترک میان دسته‌بندی دو سیستم عامل محبوب موبایل برنامه All Day است. اگرچه اپلیکیشن‌های تناسب اندام زیادی در گوگل پلی استور و آیتونز وجود دارند، اما مهمترین مزیت این برنامه به دوش کشیدن نام آدیداس است. این شرکت بزرگ ورزشی سرانجام تصمیم گرفته نرم افزار خود را توسعه بدهد که قابلیت‌های فروانی در آن یافت می‌شوند.

Auto Wallpaper Changer

دانلود برای Android | قیمت : 0.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به تغییر تصویر پس‌زمینه به صورت دستی نخواهد بود. کافی است یک فولدر را به آن معرفی کنید تا به صورت دوره‌ای و بر اساس زمانی که شما مشخص می‌کنید، تصاویر موجود در آن را به صورت خودکار در پس‌زمینه رابط کاربری گوشی موبایل یا تبلت شما قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*