لذت برنامه نويسي شيک و مدرن با عينک LED

برنامه‌نویسی کامپیوتر و مد و فشن دو مقوله کاملا مجزا هستند، اما این بار وب‌سایت‌Kickstarter قصد جلب حمایت برای پروژه‌ای را دارد که این دو روند جدا از هم را به وسیله یک عینک مخصوص دیجیتالی همگام‌سازی کند. هر چند که شکل ظاهری این عینک جدید بسیار به آن چه خواننده مشهور آمریکایی لیل وین از آن استفاده می‌کند، شبیه است ولی هدف اصلی ساخت چنین محصولی نه کمک به زیبایی فردی بلکه درگیر کردن کاربران با فرایندی است که امروزه تبدیل به بخش جدایی‌ناپذیر دنیای فناوری شده است، بله منظور برنامه‌نویسی است. در ادامه با گجت نيوز همراه باشید تا شما را با قابلیت‌های این عینک آشنا سازیم.

عینک یاد‌شده به همراه یک کیت الکترونیکی قابل اسمبل، عرضه خواهد شد که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا 174 چراغ LED این عینک را از طریق برنامه نویسی کنترل کند به علاوه این عینک از حافظه جانبی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند که به این وسیله به شما اجازه پخش فایل‌های گرافیکی یا فیلم را خواهد داد.

سازندگان این عینک یک سری سلسله مراحل آموزشی را برای گجت خود تعریف کرده‌اند که با انجام آنها کاربر موفق به انجام پروسه‌های ساده برنامه‌نویسی خواهد شد. عینک LED نوساخته به کاربر این اجازه را خواهد داد که با توجه به سطح علایق خود به کدنویسی گرافیکی یا ساخت انیمیشن بپردازد. علاوه بر این سنسورهای تعبیه شده روی عینک به طور خاص به صداها و موسیقی اطراف واکنش نشان داده و فضایی جالب را برای کاربر فراهم می‌کنند، بر همه این قابلیت‌ها می توان امکان اتصال همزمان و خودکار عینک به یک حساب کاربری توئیتر را نیز اضافه کرد که به شما اجازه توئیت کردن هر مطلبی را در آن‌واحد خواهد داد.

دنیل هیرسمن مدیر پروژه در صفحه پروفایل کیک استارتر خود نوشت:

    ما امیدواریم که این فناوری اشتیاق مردم عادی را نسبت به فرایند برنامه‌نویسی بیشتر کند و پس از مدتی بازده آن را با برنامه‌های متنوع تولید شده توسط کاربران نه چندان ماهر شاهد باشیم.

با همه این تعاریف پروژه‌ی مذکور هنوز نیازی مبرم به جمع آوری 17 هزار دلار برای رسیدن به هدف نهایی خود دارد و شما نیز می‌توانید از این پروژه به صورت داوطلبانه پشتیبانی کنید.

ویدئوی که در بالا مشاهده کردید، چگونگی عملکرد کلی این گجت را نشان می‌دهد، ویدئو را تماشا کنید و سپس نظر خود را درباره میزان اشتیاقی که این فناوری در شما برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی ایجاد کرده با ما در میان بگذارید تا ببینیم آیا هیرسمن واقعا به هدف خود دست یافته یا خیر!


منابع : en.gadgetnews | en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*