نخستین تصویر گوگل پیکسل ایکس ال 2017 خبر از طراحی بدون حاشیه می‌دهد

تصویری از گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2017 (Google Pixel XL) به تازگی منتشر شده است که طراحی بدون حاشیه قاب جلویی و نمایشگر 6 اینچی آن را نشان می‌دهد. این گوشی همراه با نسخه اصلی گوگل پیکسل 2017 در اکتبر رونمایی خواهد شد.

در حالی که احتمالا گوگل مشغول کار بر روی سه گوشی پیکسل جدید است، به نقل از شایعات دو مدل آن‌ها به عرضه درخواهد آمد. این دو مدل شامل یک نسخه 5 اینچی به عنوان جایگزین نسخه اصلی پیکسل و یک نسخه بزرگتر با کدنام تایمن است.

شاید نام این محصول 6 اینچی گوگل پیکسل ایکس ال 2017 باشد و یا حتی پیکسل 2 ایکس ال باشد، اما هر چه که هست به نقل از وب سایت Android Police، کمپانی ال جی سازنده آن است و طراحی آن نیز چیزی شبیه به رندر سه بعدیست که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. وب سایت مذکور با اعتماد به نفس خوبی ادعا می‌کند که رندر به انتشار رسیده، طراحی نهایی نسل جدید گوشی گوگل پیکسل XL خواهد بود، اگرچه تنها تفاوت‌های ظریفی بین آن و محصول نهایی وجود خواهد داشت.

گوگل پیکسل ایکس ال 2017

نمایشگر گوگل پیکسل ایکس ال 2017 شبیه به گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 است

ظاهرا گوگل پیکسل ایکس ال 2017 از یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 2:1 (مشابه ال جی جی 6) برخوردار خواهد بود که حاشیه‌های کناری آن بسیار باریک هستند. در حالی که نمایشگر گوشی مسطح است، شیشه‌ای که آن را از دو سمت چپ و راست به بدنه متصل کرده، خمیده است. بر روی قاب پشتی گوشی ما به وضوح می‌توانیم یک پنجره شیشه‌ای را در قسمت بالایی مشاهده کنیم که کاملا شبیه به نسل نخست این محصول بود. اگرچه در نسل جدید دیگر اسکنر اثر انگشت به داخل قسمت شیشه‌ای راهی پیا نکرده است و در زیر آن، بر روی قسمت فلزی تعبیه شده است. همچنین خبری از دوربین دوگانه نبوده و یک لنز در قسمت بالایی گوشی به چشم می‌خورد.

نکته جذابی که اندروید پلیس به آن اشاره می‌کند، مجهز بودن گوگل پیکسل ایکس ال 2017 به لبه‌هایی حساس به لمس، چیزی شبیه به تکنولوژی Edge Sense کمپانی اچ تی سی است که ما برای اولین بار بر روی گوشی HTC U11 با آن ملاقات کردیم. به لطف این تکنولوژی، کاربران می‌توانند از برخی از قابلیت‌های جذاب دستیار گوگل نیز بهره‌مند شوند. اینگونه به نظر می‌رسد که اچ تی سی در صدد گسترش عرضه تکنولوژی اج سنس خود به سایر شرکت‌های سازنده گوشی های هوشمند است.

به طور کلی، طراحی گوگل پیکسل ایکس ال 2017 چیزی شبیه به محصولاتی همچون گلکسی اس 8 سامسونگ، ال جی جی 6 و آیفون 8 معرفی نشده اپل است؛ این محصولات (به جز آیفون 8 که هنوز به طور قطعی مشخص نیست) از نمایشگری با حاشیه تصویر بسیار کم برخوردارند. گوگل احتمالا در ماه اکتبر از گوشی های جدید خود پرده برداری خواهد کرد. ما نیز بی‌صبرانه در انتظار ملاقات با تازه‌ترین دستاوردهای کمپانی گوگل در دومین تجربه سخت افزاری گوگل در حوزه گوشی های هوشمند هستیم. شما چطور؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لنز دوربین چقدر بزرگه

  2. دیگه وقتی یه چیزی مد بشه و کارامد باشه همه همون کارو میکنن