اولین رندر از گوشی تاشو سامسونگ

اولین رندر از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شد؛ یک فیلیپ فون بالارده

اولین رندر ارائه شده از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شد. این دستگاه یک فیلیپ فون بالارده است که با شماره سریال SM-W2018 خودنمایی می‌کند. فیلیپ فون فرمی از تلفن‌ های همراه بوده که به گوشی‌ های تاشو معروف هستند.

سامسونگ در دومین نیمه از سال جاری دو گوشی هوشمند بالا رده را معرفی خواهد کرد. گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در 23 آگوست (1 شهریور ماه) رونمایی می‌شود و دستگاه پرچمدار دیگری که به احتمال زیاد یک گوشی تاشو با عنوان سامسونگ SM-W2018 خواهد بود که برای بازارهای چین آماده می‌شود.

فیلیپ فون سامسونگ SM-W2018 یک گوشی تاشو بوده که سبک طراحی آن برداشتی از نسل قبلی این دستگاه است. اولین جزئیات درباره مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند در اوایل همین ماه منتشر شد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های شایعه شده درباره این گوشی تاشو جدید، شارژ بی‌سیم آن است.

کمتر از یک هفته گذشته جزئیات جدیدی درباره این پرچمدار تاشو به بیرون درز کرد. گفته می‌شود که سامسونگ SM-W2018 به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز بوده و فضای ذخیره‌سازی آن از حداقل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود که فیلیپ فون جدید سامسونگ دارای دو نمایشگر 4.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت فول اچ دی) باشد، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی داشته و در پنل جلویی آن برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

اولین رندر به نمایش درآمده از گوشی تاشو سامسونگ که یک بالارده قدرتمند خواهد بود از تمامی زوایا این دستگاه را به تصویر کشیده است.  سامسونگ SM-W2018 پیش از این تاییدیه تنا (آژانس رگولاتوری چین) را به دست آورده و در لیست FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) دیده شده بود، اما هنوز معلوم نیست که این دستگاه به خارج از بازارهای چین راه پیدا می‌کند یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*