گوشی هوشمند Hydrogen One

گوشی هوشمند Hydrogen One را در دنیای واقعی ببینید (ویدیو)

اخیرا کانال یوتیوب “MKBHD” با انتشار ویدیویی از گوشی هوشمند Hydrogen One ، محصول 1200 دلاری شرکت Red را در دنیای واقعی نشان داده است.

در این ویدیو، خبری از نسخه واقعی گوشی Hydrogen One که توانایی انجام دستورات را داشته باشد، نبوده و دستگاه پیش رو فاقد اجزای داخلی است؛ با این حال کاربران می‌توانند پیش از آغاز فروش این گوشی قدرتمند و گران‌قیمت، با طرح نهایی آن آشنا شوند.

اگرچه برخی کاربران با گوشی جدید Red آشنا هستند، اما مهم‌ترین ویژگی این محصول خاص را می‌توان صفحه نمایش هولوگرافیک آن عنوان کرد. در واقع به واسطه تکنولوژی استفاده شده در Hydrogen One، این گوشی امکان جابه‌جایی یکپارچه میان محتوای عادی دو بعدی، محتوای چندرسانه‌ای هولوگرافیک، محتوای سه بعدی و بازی‌های تعاملی را فراهم می‌کند.

هرچند، صفحه نمایش هولوگرافیک و قابلیت‌های آن در دستگاهی که نشان داده می‌شود، بنابر دلایل نامعلومی تار شده است. با این حال، MKBHD می‌گوید بابت چیزی که دیده، تحت تاثیر قرار گرفته است. در نهایت، مود Hydrogen (یک ماژول دوربین) سومین نمونه آزمایشی است که نمایش داده می‌شود.

انتظار می‌رود نسخه آلومینیومی گوشی هوشمند Hydrogen One با قیمت پایه 1195 دلار و نسخه تیتانیومی آن با قیمت پایه 1595 دلار، طی سه ماهه نخست سال 2018 میلادی روانه بازار شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

گوشی هوشمند Hydrogen One در دنیای واقعی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*