گوشی هوشمند نوبیا زد 17

گوشی هوشمند نوبیا زد 17 با 8 گیگابایت رم در لیست تنا قرار گرفت

گوشی هوشمند نوبیا زد 17 پرچمداری است که در تیر ماه گذشته توسط برند نوبیا معرفی شد. این دستگاه در حال حاضر در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود.

در حال حاضر گوشی هوشمند نوبیا زد 17 دارای دو نسخه متفاوت از نظر فضای‌ ذخیره‌سازی است. نسخه‌ای از آن دارای 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل سطح بالاتر آن از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، اما به نظر می‌رسد که این اسمارت فون دارای نسخه دیگری نیز باشد.

نسخه جدیدی از گوشی هوشمند نوبیا زد 17 در لیست تنا رویت شد. 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی فضای ذخیره‌سازی آن را شامل شده و پیش‌بینی می‌شود که  با قیمتی بین 530 تا 550 دلار راهی بازار شود.

گوشی هوشمند نوبیا زد 17 در لیست تنا

این اسمارت فون با آن که یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی های مجهز به اسنپدراگون 835 کوالکام است، اما دستگاه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. در ساخت نوبیا زد 17 از طراحی جدیدی به نام aRC 3.0 استفاده شده که باعث می‌شود تا شیشه جلو بسیار نازک و نمایشگر آن نیز در کناره‌ها بدون حاشیه باشد. این دستگاه اولین گوشی هوشمندی است که تنها با یک خط آنتن طراحی شده است.

گوشی هوشمند نوبیا زد 17 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که توسط پوششی از کورنینگ گوریلا گلس محافظت می‌شود. دوربین دوگانه آن از یک سنسور 23 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.8 تشکیل شده و دوربین سلفی آن نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

جالب است که موبایل نوبیا زد 17 چند عنوان اولین را با خود یدک می‌کشد. این اسمارت فون اولین گوشی هوشمند مجهز به شارژ سریع با تکنولوژی +Quick Charge 4 است. این فناوری اجازه می‌دهد تا باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی آن تنها در مدت 20 دقیقه شارژ خود را از صفر به 50 درصد برساند.

این محصول در رنگ‌های مشکی طلایی، مشکی و طلایی خورشیدی در دسترس بوده، یک نسخه قرمز رنگ از آن در اول آگوست عرضه شد و نسخه آبی رنگی نیز وجود دارد که هنوز وارد بازار نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*