مشخصات فنی ایسوس زنفون 4

قیمت و مشخصات فنی ایسوس زنفون 4 و زنفون 4 پرو پیش از معرفی رسمی لو رفت

به تازگی یکی از منابع قابل اعتماد با انتشار قیمت و مشخصات فنی ایسوس زنفون 4 (Asus Zenfone 4) و زنفون 4 پرو (Asus Zenfone 4 Pro)، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

مطابق با اطلاعات قبلی، ایسوس زنفون 4 پرو به عنوان پرچمدار این کمپانی همراه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار تراشه اسنپدراگون 835 عرضه خواهد شد. به علاوه، احتمالا این گوشی با شماره مدل “ZS551KL” و قیمت 650 دلار (550 یورو)، می‌تواند رقیبی جدی برای وان پلاس 5 باشد.

هرچند، قیمت زنفون 4 پرو احتمالا برای ایسوس مشکل‌ساز خوهد بود. اگرچه قیمت این گوشی از گلکسی اس 8 و اچ تی سی یو 11 پایین‌تر است، اما تلفن هوشمندی همچون وان پلاس 5، موقعیت بهتری برای دیدن شدن در بازار محصولات ارزان‌قیمت دارد.

تا به امروز، منابع مختلف اطلاعات چندانی از مشخصات فنی ایسوس زنفون 4 را منتشر نکرده بودند. اما حالا رولاند کوانت با انتشار جزئیات آن، کاربران را با این گوشی آشنا کرده است. بر این اساس، ایسوس زنفون 4 با شماره مدل “ZE554KL”، ارزان‌تر از نسخه پرو بوده و قرار است همراه با تراشه اسنپدراگون 630، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 400 دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.

اما مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مناسب تنها ویژگی گوشی های ایسوس نبوده و سازندگان، تا حد زیادی تمرکز خود را روی دوربین دوگانه این تلفن های هوشمند قرار داده‌اند. پیش از این نیز موبایل میان رده زنفون 4 مکس همراه با سیستم دوربین دوگانه عرضه شده بود که همین موضوع گفته‌های ما را اثبات می‌کند.

زنفون 4 وی و زنفون 4 سلفی، دیگر محصولات ایسوس هستند که متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با آنها در دست نیست. با این حال انتظار می‌رود زنفون 4 وی به صورت اختصاصی از طریق اپراتور ورایزن و زنفون 4 سلفی نیز به عنوان نسخه رده پایین این خانواده، در بازار کشورهای در حال توسعه به فروش رسد.

گوشی های جدید ایسوس طی مراسمی رسمی در تاریخ 17 آگوست (26 مرداد) رونمایی خواهند شد.

مشخصات فنی ایسوس زنفون 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*