خانه هوشمند

چگونه منزل خود را با روش‌هایی ساده به یک خانه هوشمند تبدیل کنید؟

اگر می‌خواهید منزل خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید، چند روش ساده و با امنیت بالا وجود دارد که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید آن‌ها را راه‌اندازی کنید.

تصور کنید پس از یک روز خسته‌کننده وارد منزلتان شدید، با ورود شما چراغ‌های اطرافتان روشن می‌شوند، طنین آهنگ موردعلاقه‌تان به گوش می‌رسد و دمای اتاق مطبوع است … بسیار احساس خوشایندی است.

برای اینکه شما هم این حس را تجربه کنید این تکنولوژی‌ها را به منزلتان بیاورید. برای داشتن آن‌ها روش‌هایی ساده و با امنیت بالا وجود دارند، روش‌هایی که نیاز به دانش فنی نداشته و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید آن‌ها را راه‌اندازی کنید. به لطف وای فای و جادوی گوشی‌های هوشمند تعداد دستگاه‌هایی که به اینترنت متصل می‌شوند بیشتر و بیشتر می‌شوند و هوشمندسازی منازل بسیار آسان‌تر از قبل قابل انجام است.

8 روش برای تبدیل منزلتان به خانه هوشمند

1. اتصال به اینترنتی قدرتمند

اولین قدم برای داشتن خانه‌ای هوشمند تامین اینترنتی با سرعت بالاست بنابراین داشتن روتری که بتواند دستگاه‌های بسیار را با سرعت مطلوب به اینترنت متصل کند ضروری است. روتر وای فای DIR-880L پوشش بیشتر، اتصال پایدار و سرعت فوق‌العاده برای چندین دستگاه هم‌زمان را برای شما فراهم می‌کند و با آنتن‌های قدرتمند آن نقاط کور کمتری خواهید داشت.

خانه هوشمند

2. سیستم روشنایی خود را خودکار کنید

یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌ها برای تغییر ظاهر منازل، ترکیب چراغ‌های روشنایی است و بهترین راه برای کنترل این لامپ‌ها به‌صورت بیسیم و از گوشی هوشمند شماست. برای این کار می‌توانید از پریزهای هوشمند دی-لینک DSP-W215 استفاده نمایید. تنها کافی است چراغ را از طریق پریز هوشمند به برق بزنید و سپس آن‌ها را با اپلیکیشن mydlink از راه دور کنترل و یا برنامه‌ریزی کنید.

3. ورود و خروج‌ها را کنترل کنید

یکی از نگرانی‌هایی که بیشتر افراد در هنگام عدم حضورشان در منزل دارند امنیت است. با دوربین‌های هوشمند دی-لینک DCS-935L می‌توانید از طریق تبلت یا گوشی هوشمندتان از وضعیت منزلتان مطلع شوید مثلا همسایه‌تان به‌طور منظم به گلدان‌ها آب داده یا نه! و با قابلیت سنسورهای تشخیص حرکت از ورود سارقین به منزلتان با ارسال هشدارهایی بر روی موبایل آگاه شده تا بتوانید بلافاصله با پلیس تماس بگیرید.

4. اینترنت را به حیاط پشتی ببرید

از بین بردن نقاط کور وای فای، مشکلی رایج در تمامی خانه‌ها است که با یک توسعه‌دهنده وای فای مانند DAP-1860 می‌توان آن را حل کرد. با فشار یک دکمه سیگنال وای فای را به تمام اتاق‌ها، راه‌پله و حتی محیط بیرونی خانه بکشانید!

خانه هوشمند

5. اتصال دستگاه‌ها با سیم‌کشی برق

برای اغلب مردم دو روش برای ایجاد شبکه خانگی وجود دارد: یکی اتصال از کابل اترنت به روتر و دیگری اتصال وای فای. پاورلاین تکنولوژی است که از این دو مورد استفاده کرده و دستگاه‌های شما را با به‌کارگیری سیم‌کشی برق منزل به‌صورت وایرلس به اینترنت متصل می‌کند.

6. هشداردهنده آب هوشمند

این سنسورها می‌توانند در هرجایی از منزل به کار روند مانند زیر سینک ظرفشویی، نزدیک آبگرمکن یا کنار ماشین لباس‌شویی. سنسور DCH-S160 با تشخیص نشتی آب در این حوالی هشداری به موبایل شما فرستاده می‌شود و می‌توانید قبل از هرگونه خسارت بلافاصله اقدام کنید.

خانه هوشمند

7. هشداردهنده هوشمند

زمانی که منزل نیستید و کسی زنگ در منزلتان را می‌زند یا فراموش کردید که گاز را خاموش کنید سنسور DCH-S220 می‌تواند شما را از طریق ارسال پیام یا ایمیل به گوشی هوشمند در جریان قرار دهد تا بتوانید عکس‌العملی سریع نسبت به آن داشته باشید.

8. هاب هوشمند

اگر تعداد گجت های تحت شبکه‌ای که استفاده می‌کنید بسیار است و مجبورید که از چندین اپلیکیشن متفاوت استفاده کنید کافی است دستگاه‌های خود را از طریق این هاب DCH-G020 به یکدیگر متصل کنید و از طریق اپلیکیشن mydlink آن‌ها را به‌سادگی کنترل کنید.

خانه هوشمند

راه کار دیگری که می توانید به کار گیرید استفاده از کیت های خانه هوشمند است که دی-لینک در دو نوع استارتر و امنیتی فراهم نموده است. این کیت ها که نظارت و کنترل از راه دور را امکان‌پذیر می‌سازد به راحتی نیز قابل نصب می‌باشند.

کیت استارتر:

  • پریز هوشمند DSP-W215
  • سنسور تشخیص حرکت هوشمند DCH-S150
  • دوربین HD بی سیم DCS-935L

کیت امنیتی:

  • هاب خانگی تحت شبکه DCH-G020
  • سنسور درب و پنجره هوشمند DCH-Z110
  • آژیر خطر مجهز به باتری ذخیره DCH-Z510
  • دوربین HD بی سیم DCS-935L

خانه هوشمند کاملا به اتوماتیک کردن فرایندها می‌پردازد: داشتن لوازم‌خانگی، دستگاه‌ها، گجت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بر اساس خواسته شما برنامه‌ریزی می‌شوند. اتوماسیون‌هایی که کارهای روزمره را بسیار آسان‌تر انجام داده و امنیت را در منازل افزایش می‌دهند؛ حتی زمانی که در منزل حضور ندارید.

اتوماسیون منزل دی-لینک قابلیت‌های بسیاری برای کنترل اشیای اطرافتان در اختیارتان قرار می‌دهد آن هم تنها با فشار یک دکمه ساده. امکاناتی که بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و با برخورداری از تکنولوژی‌های روز به سلامت محیط‌ زیست کمک می‌کنند.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*