شرایط فروش ام جی 360

شرایط فروش ام جی 360 توسط شرکت ام جی پارس موتور اعلام شد

سرانجام شرکت ام جی پارس خودرو،‌ شرایط فروش ام جی 360 را اعلام کرد. این خودرو سدان خانوادگی از چند ماه پیش در خط تولید تبریز قرار گرفته بود.

چند ماه پیش یعنی در آخرین روزهای سال 95 و نخستین روزهای سال جاری بود که خبر تولید خودروی MG 360 در تبریز منتشر شد. قرار بود عرضه این سدان خانوادگی به بازار ایران از بهار 96 آغاز شود اما این موضوع به دلایل مختلف به تعویق افتاد و سرانجام شرکت ام جی پارس موتور در روزهای اخیر، اولین نمونه‌ها از این خودرو را به مشتریان تحویل داد.

شرایط فروش ام جی 360

در طول این مدت، خبرها و شایعات مختلفی در مورد ام جی 360 به گوش می‌رسید. در برخی خبرها به احتمال تغییر خط تولید این محصول اشاره شده بود و گفته می‌شد سدان MG دیگر در تبریز تولید نمی‌شود. با این وجود با گذشت زمان ثابت شدن که روند تولید MG 360 در تبریز ادامه داشته و اکنون شرکت ام جی پارس موتور، شرایط فروش ام جی 360 را برای اولین بار اعلام کرده است.

شرایط فروش ام جی 360

بر این اساس،‌ این خودرو در نسخه‌های دنده دستی و دنده اتوماتیک با قیمت 56 و 65 میلیون تومان روانه بازار می‌شود. همچنین مدیران ام جی پارس موتور اعلام کرده‌اند که در هفته جدید،‌ فروش آزمایشی این خودرو در شهرهای اصفهان، شیراز و بابل نیز آغاز خواهد شد.

شرایط فروش ام جی 360 – مرداد 1396

مدلقیمتموعد تحویلگارانتی
دنده دستی56 میلیون تومان30 روزه3 سال یا 100 هزار کیلومتر
دنده اتومات65 میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. @azvico2129
    سلام. ام جی ۳۶۰ متعلق به شرکت ام جی پارس موتور بوده که از شراکت ۵۰ ۵۰ شرکت سایک موتور چین و ازویکو اذربایجان تشکیل شده است. کارخانه در تبریز، روبروی شهرک صنعتی سلیمی بوده و قرار است که خودروی کراس اور نیز در این کارخانه مونتاژ گردد.
    ام جی ۳۶۰ در سه مدل دنده ای ۵۶ میلیون و اتومات چهار دنده۶۵ میلیون و اتومات توربوی ۶ دنده ۷۲ میلیون می باشد.
    سایک موتور چین مالک برند انگلیسی ام جی بوده و طراحی در انگلیس انجام می گردد و سایک موتور امانت دار برند ام جی می باشد. از نظر ظاهر تقریبا شبیه تویوتا کرولا بوده و از نظر کلاس بدنه از پزو و پارس و تندر یک کلاس بالاتر می باشد.
    امکانات مدل اتومات و توربو عالی می باشد. موتور ۱۵۰۰ دلیل بر ضعف ان نیست و حدود ۱۰۷ اسب بخار قدرت ایجاد می نماید( رنج پزو و تندر و سمند) و توربو چیزی حدود ۱۳۵ اسب بخار.لذا برندی انگلیسی با پشتوانه چینی احیا گردیده است

  2. سلام من قیمت ام جی ۶ رو میخوام بددونم و شرایط ثبت نام از شبراز هستم

  3. محمد حیدربیک نژاد

    مم میخوام بخرم باید چجوری و از کجا حضوری ثبت نام کنم

  4. سلام خسته نباشید
    مم میخوام بخرم باید چجوری و از کجا حضوری ثبت نام کنم

  5. این ماشین ام جی هست برند انگلیسی تولید داخل و فقط سرمایه داراش چینی هستند عین این میمونه که یه شرکت چینی بیاد اپل رو بخره اپل همیشه اپل هست و ام جی همیشه ام جی
    ماشینای ایران خودرو هم برندشون فرانسس قطعشون چینه و تولیدشون داخل این ماشین هموقدر چینی هست که ۲۰۶ و تندر ۹۰ چینین اگر نارحتیت برید قوطی کبریت ال نودو بگیرید باداشپورد پراید اپشن تیبا و منتاژ ایرانخودرو با ماها چیکار دارید حسودیتون میشه ما گردو داریم میریم ماشین به روز با امکانات بالا سوار میشم شما اشغالای ۳۰ پیش اروپاv