پخش زنده خورشید گرفتگی کامل مرداد

پخش زنده خورشید گرفتگی کامل مرداد 96؛ تماشای آنلاین کسوف سال 2017 را از دست ندهید

پخش زنده خورشید گرفتگی کامل مرداد را می‌توانید تماشا کنید. اکنون اطلاعات بیشتری درباره زمان و چگونگی تماشای آنلاین کسوف سال 2017 در اختیارتان قرار می‌دهیم.

با گذشت چند روز از ماه گرفتگی 16 مرداد 96، نوبت به یک رویداد طبیعی دیگر رسیده که تماشای آن خالی از لطف نیست و لذت خاص خود را دارد. در روز دوشنبه بیست و یکم آگوست (سی‌ام مرداد)، خورشید گرفتگی کامل از نوار جغرافیایی شمال غربی تا جنوب شرق آمریکا قابل مشاهده خواهد بود. در مابقی قسمت‌های ایالات متحده آمریکا افراد می‌توانند خورشید گرفتگی کامل مرداد 96 را به صورت نسبی مشاهده کنند.

تماشای آنلاین خورشید گرفتگی کامل مرداد از ساعت 12 ظهر به وقت محلی آغاز شده و تا حدود 4 ساعت ادامه خواهد داشت. آغاز این رویداد به وقت محلی ما ساعت 8 شب (20:00) خواهد بود. از آنجایی که این خورشید گرفتگی کامل است، ماه به صورت کامل جلوی ستاره منظومه شمسی را می‌پوشاند.

پخش زنده خورشید گرفتگی کامل مرداد

خورشید گرفتگی کامل مرداد را می‌توان به صورت آنلاین مشاهده کرد

حین یک کسوف کامل قادر خواهید بود اتمسفر خورشید موسوم به تاج خورشید (کورونا) را به راحتی مشاهده کنید. تاج خورشید در واقع بیرونی‌ترین لایه این ستاره است. اگرچه انسان‌ها در زمان‌های دورتر تنها حین کسوف امکان مشاهده آن را داشتند، اما در حاضر تعداد زیادی از رصدخانه‌های زمینی و فضایی، هر لحظه می‌توانند آن را ببینند. به عقیده برخی منجمان، این پدیده یکی از زیباترین رویدادهای طبیعی است.

پخش زنده خورشید گرفتگی کامل مرداد

کاربرانی که مایل به تماشای خورشید گرفتگی کامل مرداد بوده اما فرصت سفر به آمریکا و زدن عینک مخصوص به چشم برای تماشای مستقیم رویداد را ندارند، می‌توانند از طریق صفحه اختصاصی در نظر گرفته شده در Twitter و یا صفحه پخش مستقیم رویدادهای طبیعی در وب سایت سازمان فضایی NASA آن را مشاهده کنند.

مجله تایم تصمیم دارد این رویداد را به صورت کامل پوشش دهد، به همین دلیل مشاهده آنلاین خورشید گرفتگی کامل مرداد در صفحه‌های Youtube و Facebook آن نیز ممکن خواهد بود. به عنوان دیگر وب سایت‌هایی که تماشای این خورشید گرفتگی کامل از طریق آن‌ها ممکن است می‌توان به Slooh و Eclipse2017 اشاره کرد.

با این حال برخی کاربران ترجیح می‌دهند برای مشاهده زنده رویدادهای نجومی از صفحه‌های رسمی سازمان فضایی ناسا در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. ناسا خورشید گرفتگی سی‌ام مرداد را در صفحه‌های Facebook و همچنین Youtube خود منتشر می‌کند. می‌توانید از صفحه اختصاصی این سازمان در Ustream نیز استفاده کنید.

وب سایت گجت نیوز پخش زنده این رویداد را به صورت اختصاصی پوشش می‌دهد. شما می‌توانید از طریق مطلب زیر، در دل وب سایت به تماشای آنلاین رویداد بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مرسی از پوشش آنلاین این پدیده از سایت بی نظیرتون-مرسی که هستین

  2. چرا نمیپرسیم: علّت خسوف چیست؟ و چطور میشود از آن جلوگیری کرد؟