آپدیت جدید اچ تی سی یو 11

آپدیت جدید اچ تی سی یو 11 منتشر شد؛ فیلمبرداری فول اچ دی 60fps و پچ امنیتی جدید اندروید

آپدیت جدید اچ تی سی یو 11 (HTC U11) همانطور که کمپانی تایوانی قولش را داده بود منتشر شد. در این آپدیت علاوه بر بهبودهای مختلف سیستمی، قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی در نرخ 60 فریم برثانیه نیز به اپلیکیشن دوربین اضافه شده است.

کمپانی تایوانی اچ تی سی به‌روزرسانی تازه‌ای را برای پرچمدار جدید خود منتشر کرد. آپدیت جدید اچ تی سی یو 11 با شماره نسخه 1.27.400.9 دارای حجم زیادی معادل 665 مگابایت است و پیشرفت‌های تازه‌ای را به تلفن اضافه می‌کند.

بزرگ‌ترین قابلیتی که این گوشی پس از به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد، اضافه شدن پشتیبانی از فیلمبرداری Full HD در نرخ 60 فریم بر ثانیه است. این قابلیت در زمان رونمایی از گوشی معرفی شده بود، اما تا پیش از آپدیت جدید HTC U11 در دسترس کاربران قرار نگرفته بود.

آپدیت جدید اچ تی سی یو 11

امنیت بهتر همراه با آپدیت جدید اچ تی سی یو 11

آپدیت جدید اچ تی سی یو 11 همچنین ارائه کننده جدیدترین پچ امنیتی اندروید برای ماه آگوست است و برخی بهبودهای دیگر سطح سیستمی را نیز شامل می‌شود. ظاهرا در ابتدا کاربران هنگ کنگی این گوشی آپدیت مربوطه را دریافت خواهند کرد و به طبع با فاصله زمانی کم و زیادی به اکثر نقاط جهان ارسال خواهد شد. پیشتر خود اچ تی سی تایید کرده بود که به‌روزرسانی جدیدی برای این محصول در راه است و به نظر می‌رسد منظورشان همین نسخه بوده است.

ما همچنین این را می‌دانیم که اندروید 8 اوریو نیز برای گوشی‌های اچ تی سی یو 11، اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی 10 در سراسر جهان ارسال خواهد شد. به گفته‌ی اچ تی سی آمریکا، در آینده‌ی نزدیک اطلاعات تکمیلی این به‌روزرسانی منتشر خواهد شد. اچ تی سی یکی از کمپانی‌هایی است که پیشتر ادعا کرده بود در بازه 90 روزه از زمان عرضه هر نسخه از سیستم عامل اندروید، آن را برای گوشی های پرچمدار اندرویدی خود عرضه خواهد کرد. اگر این ادعا صحت داشته باشد، زمستان سال جاری تمامی کاربران گوشی‌های فوق در سراسر جهان می‌توانند طعم اوریو را بچشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*