آپديت اندرويد 4.1.2 براي گلکسي نوت 2 عرضه شد

روز گذشته برروی سایت sammobile خبری مبنی بر ارائه اندروید ۴.۱.۲ برای فبلت گلکسی نوت ۲ منتشر شد ، که این خبر طرفداران زیادی را به سمت خود کشید و در خبر گذاریهای فن آوری مختلف دنیا در مورد آن بحث شد . امروز در گجت نیوز با مشروح این اخبار در خدمت شما هستیم

طریقه گرفتن این آپدیت که برای کشور هلند ارائه شده بدین صورت هست که ابتدا در سایت سام موبایل ثبت نام میکنید. در بخش sammobile و در قسمتی که نام کشورها را نوشته، وقتی نوار را به سمت پایین هدایت کنید به نام کشور poland (play)-prt می رسید که در جلو آن نوشته “Available” وقتی روی این گزینه کلیک کنید، وارد یک صفحه می شوید که باید روی گزینه دانلود کلیک کنید.

حجم فایل، ۹۸۴ مگابایت می باشد. بعد از دانلود فایل رو اکسترکت کنید که چیزی حدود ۱۳۰۰ مگابایت می شود. روش نصب هم داخل سایت سام موبایل توضیح داده شده است. (sammobile)
در مرحله بعد احتیاج به نرم افزار odin دارید که در این  لینک  آخرین ورژنش موجود هست. البته برای دانلود این ورژن اول باید به صورت رایگان توی سایت عضو شوید تا لینک دانلود برای شما فعال شود

مراحل نصب
۱: فایل آپدیت را اکسترکت میکنیم.
۲:برنامه odin را اجرا میکنیم
۳:گوشی را restart و قبل از روشن شدن کلیدهای (Home+power+vol down) را به صورت هم زمان با هم نگه میداریم تا با صفحه ای با یک مثلث زرد رنگ مواجه بشیم.
۴:در این مرحله در برنامه odin کلید pda رو میزنیم و فایل اکسترکت شده را ad میکنیم خانه کنارش را تیک میزنیم.
۵:در این مرحله کابل usb را به گوشی وصل میکنیم و کلید vol up را برای شروع اتصال گوشی و پی سی میزنیم.
۶:در برنامه odin در قسمت چپ صفحه مربع id:com باید به رنگ زرد در بیاید (مال بنده به رنگ آبی بود).
۷:مطمئن شوید گزینه re-partion خالی باشد و تیک نداشته باشد.
۸:حالا میتوانید دکمه start رو برای شروع بزنید که ۵ دقیقه زمان میبرد و به صورت اتوماتیک گوشی restart می شود و گوشی شروع به آپدیت میکند که چند دقیقه ای نیز طول می کشد.حال میتوانید از امکانات ورژن جدید گوشی خود لذت ببرید.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*