ساعت هوشمند کانکت واچ

ساعت هوشمند کانکت واچ معرفی شد؛ اولین محصول مجهز به سیستم عامل Asteroid

ساعت هوشمند کانکت واچ (Connect Watch) اولین محصول مجهز به سیستم عامل Asteroid خواهد بود که به زودی پیش‌فروش آن در اروپا و از طریق پلتفرم Ulule آغاز می‌شود.

سیستم عامل Asteroid، یک پلتفرم متن باز است که به عنوان جایگزین سیستم عامل اندروید ویر گوگل و بر اساس کرنل لینوکس طراحی شده، اما سازندگان، رابط کاربری آن را از طریق فریم ورک Qt5 مجددا طراحی کرده‌اند.

ساعت هوشمند کانکت واچ با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 1.39 اینچی و آمولد با وضوح 400×400، همراه با یک دوربین 2 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیوها با وضوح 720p در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به علاوه، کاربران نیازی به جفت‌سازی آن با موبایل خود نداشته و می‌توانند با استفاده از یک نانو سیم کارت 3G، از آن به عنوان یک گجت مستقل استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید نیز می‌توان به پردازنده 1.39 گیگاهرتزی مدیاتک، 512 مگابایت یا 1 گیگابایت رم و همین‌طور 4 یا 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

ساعت هوشمند کانکت واچ

از آنجایی که ساعت هوشمند کانکت واچ به صورت یک محصول مستقل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، یک شماره‌گیر نیز به آن اضافه شده تا برقراری تماس امکان‌پذیر باشد. همچنین به گفته سازندگان، با یک بار شارژ کامل می‌توان به مدت 4 روز از این گجت استفاده کرد. شمارش معکوس، کرنومتر و سنسور ضربان قلب هم از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ساعت Connect Watch هستند.

احتمالا این گجت جدید همراه با یک فروشگاه اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما هنوز اپلیکیشن های زیادی برای سیستم عامل Asteroid توسعه پیدا نکرده‌اند. به همین جهت، تیم سازنده در حال دعوت از توسعه‌دهندگان برای پورت کردن آنها است.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت آن در دست نیست.

تصاویر ساعت هوشمند کانکت واچ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*