معرفي دوربين شگفت انگيز SONY Alpha a77 با تکنولوژي آینه نیمه شفاف

دوربین شگفت انگیز و جدید alpha 77  شما را قادر میسازد تا تصاویری بگیرید که بیانگر نهایت نگرش خلاقانه و نوآورانه شماست . این دوربین با اتکا بر تکنولوژی منحصر به فردر آینه نیمه شفاف بر محدودیت همیشگی دوربین ها در ایجاد یک فوکوس سریع در حالت نمایش زنده ( Live viewing ) و به صورت تمام وقت ( Full Time  )  فائق امده است .در ادامه با معرفي کامل و گالري تصاوير اين دوربين با گجت نيوز همراه باشيد.

Alpha a77 حتی در زمانی که تصاویری با وضوح ۲۴/۳ مگاپیکسل را در حین تصویر برداری پیوسته با سرعت ۱۲ fps و فیلمبرداری (۵۰p) 60p ضبط میکنید فوکوس اتوماتیک عملکرد فوق العادهی از خود نشان میدهد . همچنین توسط تکنولوژی های پیشرفته موجود در دوربین می توان تصاویری با کیفیت خیره کننده حتی در محیط هایی با نور کم گرفت,فیلم های تاثیر گذاار با پس زمینه ای که از فوکوس خارج شده ضبط کرد و نیز تصاویر گرفته شده را به راحتی هرچه تمام تر و با کیفیتی بی نظیر در صفحه شگفت انگیز XGA OLED مشاهده کرد و بسیاری قابلیت های دیگر .

مشخصات دوربین :

  • سنسور Exmor APS HD CMOS با رزولوشن فوق العاده بالای ۲۴/۳ مگاپیکسل
  • قابلیت عکس برداری پیوسته تا ۱۲ pfs  با فوکوس اتوماتیک پیوسته تمام وقت (Full-time AF)
  • قابلیت فیلم برداری Full HD نسخه ۲ (Progressive) AVCHD در حالت) (۵۰p)(60p)
  • اولین ویزور XGA OLED Tru-Finder در جهان
  • سرعت شاتر ۱/۸۰۰ و توانایی آزاد سازی شاتر تا ۱۵۰,۰۰۰ سیکل
  • پیکسل های موثر (تقریبی)
  • ورودی HDMI و خروجی ویدیو
  • فرمت های عکس : JPEG , RAW
  • نسبت تصویر : ۳:۲ , ۱۶:۹
  • دارای فوکوس ۱۹  نقطه ای حساسیت: ( ۱۰۰ , ۲۰۰ , ۴۰۰ , ۸۰۰ , ۱۶۰۰ , ۳۲۰۰ , ۶۴۰۰ , ۱۲۸۰۰)


تکنولوژی آینه نیمه شفاف :

این تکنولوژی سونی با پدید آوردن قابلیت فوکوس و عکاسی همزمان به صورت تمام وقت (Full-time) , تحول عظیمی در عکاسی با دوربین های DSLR به وجود آورده است . بر خلاف سایر دوربین ها که آینه را به منظور هدایت نور , یک بار به سمت سنسور (AF) فوکوس اتوماتیک و یک بار به سمت سنسور ضبط تصویر می دهند , این دوربین از طریق یک آینه نیمه شفاف ثابت , نور را به سمت هر دو سنسور به طور پیوسته و همزمان هدایت می کند . این راهکار خلاقانه سبب شده تا سرعت عکس برداری پیوسته به نحو چشم گیری افزایش یافته , فوکوس اتوماتیک پیوسته تمام وقت از نوع تشخیص فاز (Phase Detection) حتی در حین فیلم برداری با کیفیت HD نیز سرعت بالاتری داشته باشد و امکان نمایش زنده (Live-View) تصاویر به صورت پیوسته و روان از طریق ویزور و نمایشگر پشتی , چه در حین گرفتن عکس , عکسبرداری پیوسته و یا در حین فیلم برداری میسر گردد.

عکس برداری با سرعت ۱۲fps (در حالت continuous Advance Priority AE) :

توسط این دوربین شما میتوانید در هر ثانیه ۱۲ عکس را با کیفیت و وضوح ۲۴/۳ مگاپیکسل بگیرید . به علاوه می توانید از توانایی و انعطاف پذیری لنز های متعددی که این دوربین بکار برده , بدون اینکه از کارایی آن کاسته شود,لذت فراوانی ببرید .  (نکات : سرعت عکسبرداری بر حسب شرایط عکاسی ممکن است کمتر باشد . در حالت Continouus Priority AE , میزان گشادی دیافراگم در F 3.5 یا در بیشترین مقدار گشادی لنز تثبیت میشود , هر کدام که کوچکتر باشد . سرعت عسکبردای پیوسته (fps) هنگامی که عملگر ISO NR فعال باشد کاهش می یابد .)

{photo}91/09/24/sony-alpha-slt-a77-1{/photo}

تاخیر زمان آزادسازی شاتر در حدود ۰/۰۵ ثانیه :

پرده الکترونیکی جلویی شاتر در سنسور تصویر , فاصله زمانی میان فشردن دکمه شاتر تا آزادسازی آن را تاحد باورنکردنی ۰/۰۵ ثانیه (تقریبی) کاهش داده و همچنین اختلالات و لرزش های ایجاد شده در شاتر را به طور چشم گیری نشبت به پرده مکانیکی جلویی شاتر تقلیل داده است . در هر حال در صورت تمایل میتوانید پرده مکانیکی جلویی شاتر را نیز از طریق Menu فعال کنید.

{photo}91/09/24/sony-alpha-slt-a77-2{/photo}

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*