بکاپ درایو بی سیم وسترن دیجیتال

معرفی بکاپ درایو بی سیم وسترن دیجیتال با ظاهری زیبا و اپلیکیشنی بهتر

بکاپ درایو بی سیم وسترن دیجیتال با نام “My Cloud Home” در آستانه ی رونمایی است. ظاهر این درایو زیباتر از قبل شده و اپلیکیشن جدیدی برای آن طراحی شده است. این بکاپ درایو از فردا در نسخه‌های مختلفی از نظر حجمی به فروش خواهد رسید.

وسترن دیجیتال در آستانه‌ی رونمایی نسخه جدیدی از بکاپ درایو بی سیم خود همراه با ظاهری زیبا، راه اندازی آسان‌تر و اپلیکیشنی بهبود یافته‌تر همراه آن است. مهم‌ترین تفاوت بکاپ درایو بی سیم وسترن دیجیتال در واقع طراحی جدید است. در نسخه جدید، دیگر شاهد طراحی کتابی این درایو نیستیم و به جای آن از سبک طراحی جعبه‌ای استفاده شده که بر روی آن نیز از دو متریال متفاوت استفاده شده است. به نظر ما ظاهر این درایو زیبا‌تر از نسخه پیشین خود شده است.

تغییر سبک با تغییر نام

این درایو جدید که به صورت بی سیم از فایل‌های شما در منزل پشتیبانی کرده و سپس به شما اجازه‌ی دسترسی از راه دور را می‌دهد، حتی نام جدیدی را به خود اختصاص داده است؛ وسترن دیجیتال نام آن را از My Cloud به “My Cloud Home” تغییر داده و یک اپلیکیشن جدید را نیز برای آن توسعه داده است. این اپلیکیشن بازطراحی شده نسخه‌ی قبلی بوده و به مراتب بهتر از نسخه پیشین خواهد بود. هرچند وسترن دیجیتال جزئیات بیشتری از این اپلیکیشن را نگفته است، اما مطمئنا عملکرد آن نیز همانند ظاهرش بهتر از اپلیکیشن قبلی خواهد بود. طراحی نسخه پیشین این اپلیکیشن، به سختی خودش را با سبک طراحی Holo اندروید وقف می‌داد.

مشخص نیست که آیا این برنامه از قابلیت‌های اضافی‌تری نیز برخوردار باشد (وسترن دیجیتال مانور ویژه‌ای بر روی قابلیت همگام سازی فایل‌ها از طریق حساب کاربری دراپ باکس و پلکس به درایو شما داده است)،‌ اما هرچه که هست ما انتظار داریم که آن بتواند کارها را بهتر از پیش انجام دهد. ظاهرا بکاپ درایو بی سیم وسترن دیجیتال می‌تواند بر روی موبایل‌ها نیز کارایی داشته باشد که این می‌تواند عملکردی جدید محسوب شود. یکی از نمایندگان این شرکت عنوان می‌کند که این درایو‌های جدید مبتنی بر پلتفرم نرم افزاری جدیدی طراحی شده‌اند، بنابراین صاحبان نسخه پیشین آن نباید انتظار داشته باشند اپلیکیشن جدید قابل استفاده برای آن‌ها باشد.

قیمت بکاپ درایو بی سیم وسترن دیجیتال

این درایو از روز آینده با قیمتی بین 159.99 دلار برای نسخه 2 ترابایتی تا 699.99 دلار برای نسخه 16 ترابایتی توسط وب‌سایت BestBuy به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است نسخه 16 ترابایتی این درایو متشکل از دو درایو به هم مرتبت و جدا از هم است که “My Cloud Home Duo” نام دارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*