هدفون بی سیم بیرداینامیک Aventho

هدفون بی سیم بیرداینامیک Aventho ؛‌ ظاهری زیبا با عملکردی عالی

هدفون بی سیم بیرداینامیک Aventho نسخه‌ی وایرلس هدفون T51i است که حالا با اپلیکیشن جدید خود می‌تواند شخصی سازی صدا را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. قیمت این هدفون بیش از 500 دلار است!

اگر ظاهر عکس هدفونی که در ابتدای پست مشاهده می‌کنید برای شما آشنا است، بدین خاطر است که پیشتر کمپانی بیرداینامیک یک هدفون روگوشی مدرن کلاسیک به نام T51i را عرضه کرده بود. بیرداینامیک بر روی آن از بهترین کانال‌های گوش موجود برای یک هدفون استفاده کرده بود و حالا آن‌ها نسخه‌ی نونوار شده‌ی بیسیم آن را به نام بیرداینامیک Aventho در ایفا 2017 پرده برداری کرده‌اند.

هدفون بی سیم بیرداینامیک Aventho

درست همانند T51i، مدل Aventho نیز از تکنولوژی درایور تسلا قدرت می‌گیرد که این کمپانی از آن در هدفون‌های دور گوشی رده بالای T1 مورد استفاده قرار می‌دهد. همچنین این درایو در ایرفون‌های توگوشی Xelento نیز استفاده می‌شود. بدیهیست که طراحی هدفون بی سیم بیرداینامیک Aventho نیز شبیه به مدل سیمی آن (T51i) است، اما بهبودهای اندک ظاهری را بر روی آن شاهد هستیم و تکنولوژی آن حالا کمی پیشرفته‌تر شده است. برخلاف سبک نسخه پیشین خود، اونتو بی سیم همراه با گزینه‌ای برای شخصی سازی صدا به عرضه درخواهد آمد تا بر اساس آن بیرداینامیک ابتکار عمل را به دست خود شما دهد.

این کمپانی  با همکاری متخصصان شنوایی شرکت “Mimi Hearing Technologies” در برلین آلمان، یک برنامه کالیبراسیون و یک اپلیکیشن سفارشی به نام “MIY” را توسعه بخشیده است. 6 دقیقه به طول خواهد انجامید تا تست صدا مناسب قدرت و کیفیت شنوایی شما انجام گیرد و سپس بر اساس آن یک پروفایل صدای مناسب ایجد شود. سپس این پروفایل درون هدفون ذخیره خواهد شد تا هر زمانی که شخص شما قصد استفاده از هدفون را داشت دیگر این کالیبراسیون دو مرتبه انجام نشود.

20 ساعت پخش موسیقی با اونتو وایرلس، یکی از مهم‌ترین تعهدات شرکت Beyerdynamic است که همراه آن از استاندارد AptX HD کوالکام جهت انتقال باکیفیت بلوتوثی همراه با کدک AAC اپل استفاده خواهد شد. اپلیمیشن MIY‌ نیز شامل یک قابلیت برای دنبال کردن آنچه گوش می‌دهید است تا زمانی که بیش از حد از هدفون‌ها استفاده کنید برای جلوگیری از هرگونه آسیب دیدن قوه شنوایی شما، هشدار دهد.

هدفون بی سیم بیرداینامیک Aventho

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های هدفون بی سیم بیرداینامیک Aventho کنترل‌های لمسی به کار رفته بر روی آن است که به خوبی کار می‌کنند. اما قیمت 535 دلاری آن نیز برای هدفون‌های صرفا رو گوشی بسیار گران است. برای شخص خود من (نویسنده) اندازه T51i بسیار مناسب بود و گوش من مشکلی با آن نداشت، پس اگر شما هم از آن استفاده کرده باشید مشکلی با اونتو وایرلس نخواهید داشت، اما اگر نگاهی به سایر هدفون‌های قابل حمل بازار بی‌اندازید رقبای به مراتب ارزشمندتر در عین حال ارزان‌تر را نیز می‌توانید بیابید.

هدفون بی سیم بیرداینامیک Aventho

در هر صورت ما هیجان زده هستیم که مدل بی سیم T51i چگونه عمل خواهد کرد، باید چند روز دیگر منتظر بمانیم تا با بازگشایی نمایشگاه IFA، اونتو وایرلس را در غرفه مخصوص بیرداینامیک تست کنیم. این هدفون در ماه اکتبر در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای به فروش خواهد رسید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*