تصاویر ال جی وی 30

گالری تصاویر ال جی وی 30 (LG V30) ؛ اوج خلاقیت در طراحی بدون حاشیه

گالری تصاویر ال جی وی 30 (LG V30) منتشر شد. با مشاهده عکس های گوشی موبایل و پرچمدار جدید ال جی بهتر با سبک طراحی و ویژگی های ظاهری آن آشنا می‌شویم.

ال جی وی 30 سومین مدل سری V ال جی است که اولین گوشی موبایل آن در سال 2015 عرضه شد. این محصولات با تمرکز بر روی قابلیت‌های چندرسانه‌ای تولید می‌شوند. حال ال جی وی 30 علاوه بر داشتن ویژگی‌های بسیار بیشتر در بخش صوت و تصویر در مقایسه با دو مدل پیشین، از نظر طراحی نیز کاملا با آن‌ها متفاوت است. داشتن قابلیت‌های ویژه، طراحی بدون حاشیه بهبود یافته در مقایسه با ال جی جی 6، سخت افزاری قدرتمند در بالاترین سطح ممکن و در نهایت دوربینی حیرت‌انگیز، این گوشی موبایل را تبدیل به محصولی بی‌رقیب می‌کنند.

تصاویر ال جی وی 30

ال جی همراه با معرفی جی 6، به جمع گوشی‌سازان پیرو سبک طراحی بدون حاشیه پیوست. تحلیلگران این گوشی موبایل را جزو بهترین‌ها در این دسته‌بندی می‌دانند. اما ال جی وی 30 طراحی به مراتب بهتری در مقایسه با آن دارد، به طوری که با وجود مجهز شدن به نمایشگری با ابعاد 6 اینچ (0.3 اینچ بزرگتر از نمایشگر جی 6)، بدنه‌ای تقریبا هم اندازه با آن دارد.

تصاویر ال جی وی 30

با وجود مجهز شدن به دوربین دوگانه با گشودگی دریچه دیافراگم سنسور اصلی f/1.6، قدرتمندترین تراشه موبایل سال یعنی اسنپدراگون 835 و ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد و کاملا خاص در بخش قابلیت‌های چندرسانه‌ای، حین دیدن عکس های ال جی وی 30 تنها محو زیبایی ظاهری آن می‌شویم.

گالری تصاویر ال جی وی 30

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*